آغاز ثبت‌ نام شانزدهمین مسابقات زیباترین ترتیل در امارات
کد خبر: 4137684
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

آغاز ثبت‌ نام شانزدهمین مسابقات زیباترین ترتیل در امارات

ثبت نام برای شرکت در شانزدهمین مسابقات زیباترین ترتیل در امارات از امروز دوشنبه، 11 اردیبهشت آغاز شد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری امارات، شانزدهمین دوره مسابقات زیباترین ترتیل از امروز کار خود را با ثبت‌نام از داوطلبان آغاز کرد.

ثبت نام برای شرکت در مسابقه شیخ راشد آل مکتوم ویژه زیباترین ترتیل از لحظه دریافت درخواست‌های ثبت نام از امروز آغاز شده و  تا 20 ماه مه (30 اردیبهشت) ادامه دارد.

مسابقات زیباترین ترتیل شیخ راشد آل مکتوم یکی از مهم‌ترین مسابقات ملی قرآن در امارات است. این مسابقات ویژه مردان بوده و در پنج بخش برگزار می‌شود که شامل غنچه‌های قرآنی ویژه نونهالان، رده نوجوانان، جوانان، امامان جماعت که شامل امامان جماعت، واعظان، خطیبان و دیگر برپاکنندگان شعائر دینی در امارات متحده عربی و همچنین بخش اذان و اقامه برای شهروندان اماراتی و اتباع خارجی مقیم در این کشور است.

شهروندان غیر اماراتی برای شرکت در این مسابقات باید دارای اقامت معتبر در این کشور باشند و دارندگان ویزای توریستی واجد شرایط شرکت در این مسابقه نیستند. شرکت‌کننده باید به احکام تجوید و مخارج حروف تسلط داشته باشد و همچنین پیش‌تر تلاوت ضبط شده خود را به‌ویژه در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکرده باشد. هیئت‌ داوران این حق را خواهد داشت که در هر مرحله که تخلف شرکت‌کنندگان از این شرایط مشخص شود، او را از جریان مسابقه حذف کند.

داوطلبان می‌توانند از طریق حضور در دفتر مرکزی جایزه در منطقه الممزر و یا از طریق وب‌سایت www.quran.gov.ae در این مسابقه ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha