خیز دوباره دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای کسب برترین رتبه قرآنی وزارت بهداشت
کد خبر: 4139700
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

خیز دوباره دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای کسب برترین رتبه قرآنی وزارت بهداشت

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال جاری گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها و تلاش ما بر این است که برای هشتمین سال پیاپی بتوانیم رتبه نخست کشور را در این جشنواره کسب کنیم.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیرازعطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال جاری گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها و تلاش ما بر این است که برای هشتمین سال پیاپی بتوانیم رتبه نخست کشور را در این جشنواره کسب کنیم و به عنوان  دانشگاه نخست در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مانند سال‌های گذشته باشیم.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های آوایی، ادبی،‌ هنری، پژوهشی، فناوری، آیین‌ سخنوری و معارفی برگزار می‌شود، افزود: در روز یکشنبه، 10 اردیبهشت‌ماه آزمون رشته‌های کتبی منطقه 5 کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

امیدواری بیان کرد: امروز سه‌شنبه، 19 اردیبهشت ماه نیز از ساعت اختتامیه بخش‌های ادبی، پژوهشی، هنری، فناوری، معارفی و آیین سخنوری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال برگزاری است.

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: مسابقات رشته‌های شفاهی در بخش کشوری نیز از تاریخ 22 تا 25 اردیبهشت‌ماه ویژه بانوان و از تاریخ 27 تا 30 اردیبهشت‌ماه جاری ویژه آقایان در شهر خزرآباد ساری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این راستا کارگاه‌های تخصصی را در شیراز در حال برگزاری است، گفت:‌ در بخش آقایان تدریس این کارگاه‌های تخصصی به عهده بنده و در بخش بانوان به عهده آسیه دهقان است.

امیدواری بیان کرد: نتایج حضور منتخبان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مسابقات شفاهی و همچنین بخش‌های مختلف ادبی، هنری، پژوهشی، فناوری و... مشخص خواهد کرد که امسال کدام دانشگاه رتبه نخست کشور را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha