رونمایی از 40 عنوان کتاب به زبان‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
کد خبر: 4140223
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

رونمایی از 40 عنوان کتاب به زبان‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

احسان الله حجتی گفت: رونمایی از حدود ۴۰ عنوان کتاب به زبان‌های مختلف که در موضوعات متعدد دسته‌بندی شده و همچنین برگزاری نشست‌های مختلف و تخصصی در بخش بین‌الملل و سرای ملل این دوره از نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، احسان الله حجتی، رئیس مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به حضور این مرکز در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: مجموعه کتاب‌های ارائه شده در غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر شامل نمونه‌هایی از کتاب‌های حمایت شده مرکز که توسط نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و طریق ناشر خارجی چاپ و توزیع شده طی یکسال اخیر به زبان‌های مختلف ترجمه و منتشر شده و همچنین شامل مجموعه دیگری از کتاب‌های بخش‌های مختلف سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است که در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.
وی با اشاره به آثار منتشر شده در سایر بخش‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای مخاطبان این مرکز گفت: مجموعه کتابهای بخشهای مختلف سازمان که از جمله انتشارات بین‌المللی الهدی ، مرکز بین‌المللی تبلیغ و مرکز مطالعات فرهنگی و روابط بین‌الملل و همچنین بخش اداره امور زنان این سازمان منتشر کردند در این غرفه عرضه می‌شود.
وی در ادامه تاکید کرد: از جمله فعالیت‌های دیگری که در این غرفه در نظر گرفته شده رونمایی از حدود ۴۰ عنوان کتاب به زبان‌های مختلف که در موضوعات مختلف دسته‌بندی شده خواهد بود. همچنین نشست‌های مختلف و تخصصی در بخش بین‌الملل و سرای ملل در نظر گرفته شده که با همکاری بخش‌های فرهنگی داخل کشور که در حوزه ترجمه و نشر فعال هستند، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha