افتخارآفرینی یزدی‌ها در اجلاس سراسری نماز
کد خبر: 4140429
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

افتخارآفرینی یزدی‌ها در اجلاس سراسری نماز

همزمان با برگزاری چهارمین اجلاسیه نماز دانش‌آموزی کشور در حرم حضرت شاهچراغ(ع)، استان یزد توانست رتبه‌های برتر این اجلاس را کسب کند.

افتخارآفرینی یزدی‌ها در اجلاس سراسری نمازبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با برگزاری چهارمین اجلاسیه نماز دانش‌آموزی کشور در حرم حضرت شاهچراغ(ع)، استان یزد توانست رتبه‌های برتر این اجلاس را کسب کند.

در همین راستا اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به عنوان اداره کل برتر کشور در حوزه نماز مدارس، حسن عبداللهیان به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی فعال و برگزیده استان‌های سراسر کشور در حوزه نماز و سعید غفاریان به عنوان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز فعال و برگزیده استان‌های سراسر کشور در حوزه نماز انتخاب شدند. 

همچنین ابوالفضل قاری‌زاده معاون پرورشی مدرسه فعال و برگزیده کشور در حوزه نماز از ناحیه دو یزد، فاطمه‌سادات واعظ‌پور دانش آموز برگزیده نمازی دختر سراسر کشور از ناحیه دو یزد، محمدسجاد میرجلیلی دانش آموز برگزیده نماز پسر سراسر کشور از ناحیه یک یزد، فاطمه‌سادات آتشی مدرس آموزش خانواده برگزیده سراسر کشور از شهرستان اشکذر و طیبه بنادکوکی اولیا دانش آموز برگزیده نمازی سراسر کشور از شهرستان تفت انتخاب و در این مراسم با حضور رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha