ثبت‌نام 185 نفر در مسابقات قرآن اوقاف البرز
کد خبر: 4140761
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

ثبت‌نام 185 نفر در مسابقات قرآن اوقاف البرز

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز اعلام کرد: تاکنون 185 نفر جهت شرکت در چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان ثبت‌نام کرده‌اند.

قرآنحجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز، در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از ۱۶ اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: داوطلبان از زمان اعلام شده تا ۱۵ خردادماه سال جاری فرصت ثبت‌نام در رشته‌های آوایی، معارفی عمومی، معارفی تخصصی و گروهی را دارند و می‌توانند جهت شرکت در مسابقات به نشانی www.quraniran.ir  مراجعه کنند.

وی افزود: این مسابقات در بخش آوایی در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، در بخش گروهی در رشته‌های هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی، در بخش معارفی عمومی در رشته‌های ترجمه سوره‌های «یاسین و الرحمن» و در بخش معارفی تخصصی در رشته‌های معارف قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه استقبال قرآنیان از ثبت‌نام در این مسابقه قابل توجه است و انتظار ما این است که آمار ثبت‌نامی‌ شهرستان‌های پرجمعیت بیشتر باشد، افزود: خوشبختانه تا امروز، 24 اردیبهشت‌ماه، 185 نفر در رشته‌های مختلف نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کردند.

اشرفی بیان کرد: برای حضور گسترده در مسابقات علاوه بر تبلیغات مجازی به تبلیغ و دعوت چهره به چهره و حضوری نیز نیاز است؛ امیدوارم در امر تبلیغ و ترویج قرآن همه یار و یاور یکدیگر باشیم.

انتهای پیام
captcha