اجرای پویش «بخشش کریمانه» ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در یزد
کد خبر: 4142108
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

اجرای پویش «بخشش کریمانه» ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در یزد

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از اجرای پویش «بخشش کریمانه» ویژه دهه کرامت برای چهارمین سال متوالی در این استان خبر داد.

اجرای پویش بخشش کریمانه ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی ستاد دیه استان یزد، سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای پویش «بخشش کریمانه» ویژه دهه کرامت برای چهارمین سال متوالی خبر داد و گفت: این پویش از تاریخ 31 اردیبهشت‌ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) الی دهم خرداد ماه مقارن با میلاد امام رضا(ع)، ویژه کمک به آزادی مددجویان جرایم غیرعمد در استان یزد اجرا خواهد شد.

عظیمی ضمن تقدیر از حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد به دلیل حمایت در طراحی، چاپ و نصب بنرهای مربوط به این پویش در نقاط مختلف شهر افزود: در کنار تبلیغات محیطی این پویش با همکاری و حمایت‌های صدا و سیمای مرکز استان تیزرهای ساخته شده با همین موضوع از شبکه استانی یزد پخش شده و تبلیغات این پویش نیز به صورت زیر نویس اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: هدف این ستاد در قدم اول آموزش و فرهنگسازی به مردم جهت جلوگیری و پیشگیری از ورود افراد به زندان‌های استان است، و در مرحله دوم کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی نیازمند که به دلیل وقوع جرایم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد در پایان گفت: امیدواریم با اجرای این پویش بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران استان، مددجویان جرایم غیرعمد را تا سالروز میلاد امام هشتم از زندان‌های استان آزاد کرده و به آغوش خانواده خود بازگردانیم.

انتهای پیام
captcha