هنیه: ايران بدون محدودیت از مقاومت حمایت می‌کند
کد خبر: 4142740
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

هنیه: ايران بدون محدودیت از مقاومت حمایت می‌کند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی تأکید کرد که پیام سردار قاآنی درباره موضع رهبر انقلاب و پایبندی ایران به حمایت از مقاومت بوده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از المیادین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سخنانی گفت که پیام سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بیانگر موضع رهبر معظم انقلاب و پایبندی ایران به حمایت بدون محدودیت از مقاومت است.

رئیس دفتر سیاسی حماس درباره پیام سردار قاآنی به وی پس از نبرد اخیر مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی در این باره اظهار کرد: ایران، ستون محکمی است که مقاومت فلسطین بر آن تکیه کرده است و محور مقاومت در مبارزه با دشمن صهیونیستی و هژمونی آمریکاست.

هنیه گفت: دشمن صهیونیست بر این باور بود که می‌تواند با ترور فرماندهان گردان‌های قدس، مقاومت را در هم شکسته و مردم فلسطین را به وحشت بیندازد.

وی افزود: دشمن بر این باور بود که این تهاجم به خارج شدن آن از بن بست داخلی و احیای قدرت بازدارندگی‌اش کمک خواهد کرد، اما نتایج نبرد «انتقام آزادگان»، این بن‌بست را برای صهیونیست‌ها بیشتر کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: پیروزی گروه‌های مقاومت به رهبری گردان‌های قدس در این نبرد مبتنی بر اقتدار و اتحاد میدانی و سیاسی بود.

هواپیماهای بمب‌افکن رژیم صهیونیستی از روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت با حمله به نوار غزه ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک، سه زن و چند فرمانده ارشد گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به شهادت رساندند.

پس از چهار روز درگیری براساس اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات ترور فرماندهان جهاد اسلامی در غزه، گروه‌های فلسطینی با یک هزار و ۲۳۴ راکت و موشک، ده‌ها موضع متعلق به صهیونیست‌ها را هدف حمله خود قرار دادند.

در نهایت، با میانجی‌گری مصر، نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی بر سر آتش‌بس توافق کردند.

انتهای پیام
captcha