حضور مؤسسه جایزه قرآن دبی در نمایشگاه کتاب ابوظبی
کد خبر: 4143044
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

حضور مؤسسه جایزه قرآن دبی در نمایشگاه کتاب ابوظبی

مؤسسه جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی مجموعه‌ای تولیدات خود را نمایشگاه بین‌المللی کتاب ابوظبی به نمایش گذاشته است.

به گزارش ایکنا، به نقل از خبرگزاری رسمی امارت (وام)، مؤسسه جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی در سی و دومین دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب ابوظبی 2023 شرکت کرده است.

این نمایشگاه که توسط مرکز زبان عربی ابوظبی وابسته به اداره فرهنگ و گردشگری برگزار شده، از دیروز در مرکز نمایشگاه‌های ملی ابوظبی آغاز به کار کرد و تا 28 می ادامه فعالیت آن ادامه خواهد داشت.

مؤسسه جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی اعلام کرده است که امسال مشتاق شرکت در این رویداد فرهنگی بین‌المللی با غرفه‌ای بزرگ بوده است تا بتواند مجموعه‌ای از انتشارات جدید و متنوع از کتاب‌های مختلف را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد، از جمله کتاب‌هایی در قالب پژوهش‌های قرآنی که به موضوعاتی مثل بررسی سیره پیامبر(ص) و معجزات علمی در قرآن کریم، پژوهش‌های فقهی و فرهنگ اسلامی می‌پردازد.

ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و بشردوستانه و رئیس کمیته برگزاری این جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی در سخنانی پیرامون این موضوع گفت: ما همیشه مشتاق شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در داخل و خارج از کشور هستیم و از طریق منویات رهبری، کشور را در زمینه فرهنگ مطالعات منتقل می‌کنیم. ما همچنین تلاش می‌کنیم تا کتاب‌های علمی را تولید و منتشر کنیم که به تنویر افکار و رشد و توسعه کمک می‌کند.

بوملحه با بیان اینکه مؤسسه جایزه بین‌المللی قرآن دبی با بیش از 147 عنوان در زمینه مطالعات قرآنی و مطالعات مرتبط با سنت نبوی و سایر حوزه‌های مرتبط در این نمایشگاه شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: 10 عنوان برای اولین بار در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

وی توضیح داد که در طول این نمایشگاه، بازدیدکنندگان در جریان فعالیت‌های مختلف مؤسسه از جمله مسابقات بین‌المللی و محلی و سایر رویدادهای برگزار شده توسط این مؤسسه در طول سال قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha