آغاز ثبت‌نام طرح‌های تابستانی دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه
کد خبر: 4143268
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

آغاز ثبت‌نام طرح‌های تابستانی دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه

مدیر دارالقرآن المهدی(عج) شهرستان چهاردانگه از آغاز ثبت‌نام طرح‌های تابستانی این مرکز خبر داد.

اطلاعیه ترم تابستان

اسلام بی‌غم، مدیر دارالقرآن المهدی(عج) شهرستان چهاردانگه در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: در آستانه آغاز روزهای اوقات فراغت دانش‌آموزان، ثبت‌نام طرح‌های ویژه تابستانه با رویکرد ویژه برای خردسالان، نوجوانان و جوانان آغاز شد.

وی ادامه داد: حفظ تصویری، موضوعی، سوره‌های منتخب، آیات کاربردی و حفظ جزء سی‌ام، آموزش الفبای قرآنی، روخوانی و روان‌خوانی ویژه نونهالان از جمله این دوره‌هاست که در کنار مهد قرآن با واحدکارهای آموزش مشاغل، رنگ‌ها، فصول و قصص قرآنی برگزار خواهد شد.

بی‌‌غم اضافه کرد: از دیگر دوره‌های آموزش قرآن ویژه سایر مقاطع سنی می‌توان به تجوید مقدماتی و پیشرفته، صوت و لحن و آشنایی با نغمات و گرم کردن صدا، صداسازی، تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه، حفظ ترتیبی، آموزش تواشیح و همخوانی و... اشاره کرد.

مدیر دارالقرآن المهدی(عج) اظهار کرد: در کنار آن نیز رشته‌ها مهارتی چون خطاطی، خوشنویسی و تذهیب، نقاشی و طراحی با زمینه‌های قرآنی، قالیباقی با محوریت آموزش تابلوهای مذهبی و آیات قرآنی، آموزش فوریت‌‌های پزشکی نیز برگزار می‌شود. همچنین در نظر داریم تا کارگاه‌های مهارتی، مشاوره‌ای و روانشناسی را ویژه والدین و خانواده‌ها و دوره‌های تربیت مربی قرآن را به منظور تربیت نیروهای متخصص برگزار کنیم.

بی‌غم با اشاره به برگزاری برنامه‌های جانبی چون اردوهای زیارتی و سیاحتی و ورزشی بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۵۵۲۶۲۲۱۱ تماس بگیرند. همچنین دفتر مرکزی دارالقرآن المهدی(عج) در شهر چهاردانگه و تحت نظارت دفتر امام جمعه این شهر در خیابان شهید باهنر(افشین)، جنب آتش‌نشانی قرار دارد.

شعبه شهید زمانی، شعبه دوم این دارالقرآن است که در روستای حسین‌آباد مفرح، انتهای پارک شهید میرسمیعی قرار دارد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از دوره‌های این شعبه می‌توانند با شماره ۰۹۳۰۵۸۸۴۹۸۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha