افتتاح شعب دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه در ایام دهه فجر
کد خبر: 4113154
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

افتتاح شعب دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگه در ایام دهه فجر

مدیر دارالقرآن شهرستان چهاردانگه از افتتاح شعب دوم تا چهارم این دارالقرآن همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

دارالقرآن المهدی(عج) چهاردانگهاسلام بی‌غم، مدیر دارالقرآن شهرستان چهاردانگه در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به استقبال گسترده از دوره‌های این دارالقرآن با وجود اینکه حدود شش ماه از فعالیت آن تحت نظارت امام جمعه شهرستان می‌گذرد، افزود: در حال حاضر دارالقرآن قریب به 550 قرآن‌آموز در مقاطع مختلف سنی بانوان و آقایان در رشته‌های مختلف آموزش عمومی روخوانی و روانخوانی، قرائت، حفظ، تفسیر، سبک زندگی اسلامی و شرح نهج‌البلاغه دارد.

وی با اشاره به ظرفیت تکمیل کلاس‌ها و انجام پیش‌ثبت‌نام از علا‌قه‌مندان به عنوان رزرو دوره‌های بهمن، ادامه داد: قرآن‌آموزان به دلیل بعد مسافت امکان حضور از سایر شهرک‌های چهاردانگه را ندارند به همین دلیل طی هماهنگی و با همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر سه شعبه؛ یکی در شهرک حسین‌آباد (پارک حسین‌آباد) چهاردانگه، دیگری در منطقه ابتدای خیابان شهید زارع، جنب مسجد جامع و شعبه چهارم در شهرک گلدسته که از مناطق کم‌برخوردار، در ایام دهه فجر افتتاح و آماده بهره‌برداری خواهد بود.

بی‌غم با اشاره به بهره‌مندی از مربیان آموزش دیده شده و متخصص در شعب دارالقرآن بیان کرد: در حال حاضر مشغول برگزاری دوره‌های تربیت مربی و توانمندسازی مربیان قرآن هستیم تا با بهره‌مندی از معلمان آموزش دیده شاهد تربیت قرآنی اقشار مختلف جامعه باشیم.

دارالقرآن المهدی(عج) در چهاردانگه، خیابان افشین، جنب آتشنشانی قرار دارد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۵۵۲۶۲۲۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha