400 برنامه به همت خادمیاران رضوی در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4143412
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

400 برنامه به همت خادمیاران رضوی در یزد اجرا می‌شود

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان یزد گفت: در دهه کرامت، کانون‌های خدمت رضوی استان بیش از ۴۰۰ برنامه خادمیاری ویژه خواهند داشت که در حال برگزاری است.

حسن جواهریان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حسن جواهریان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان یزد، امروز، چهارم خرداد در حاشیه اعزام زائران معلول صعب‌العلاج به مشهد مقدس گفت: در دهه کرامت، کانون‌های خدمت رضوی استان بیش از ۴۰۰ برنامه خادمیاری ویژه خواهند داشت که در حال برگزاری است.

جواهریان افزود: از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام، اعزام ۴۳ نفر از بیماران خاص استان یزد است که در قالب کاروانی زیارتی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند. زائران اعزامی در این مرحله، بیماران خاصی چون بیماران سرطانی، تالاسمی و هموفیلی، پیوند اعضا، ام آی و پارکینسون، اوتیسم، بیماری پروانه‌ای و سندروم دان هستند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان یزد، زمان استقرار زائران در مشهد مقدس را به مدت سه شب و چهار روز اعلام کرد و گفت: زائران اعزامی در این مدت میهمان مهمانسرای حضرت رضا(ع) خواهند بود.

جواهریان یادآور شد: از دیگر برنامه‌های این کانون در دهه کرامت، میزبانی از خادمان عزیز آستان مقدس رضوی است که این بزرگواران در طول این مدت برنامه‌هایی را در حوزه سبک زندگی و اشاعه فرهنگ رضوی در استان اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha