حضور کاروان قرآنی «شهید دانش» در بافق + عکس
کد خبر: 4143567
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

حضور کاروان قرآنی «شهید دانش» در بافق + عکس

نخستین محفل کاروان قرآنی «شهید دانش» متشکل از پیشکسوتان و نخبگان قرآنی استان یزد به‌مناسبت دهه کرامت در آستان مقدس امامزاده عبدالله بافق برگزار شد.

حضور کاروان قرآنی «شهید دانش» در بافقبه گزارش ایکنا از یزد، اولین محفل کاروان قرآنی «شهید دانش» متشکل از پیشکسوتان و نخبگان قرآنی استان یزد به مناسبت دهه کرامت در آستان مقدس امامزاده عبدالله بافق برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد به ایکنا گفت: این کاروان قرآنی که به مناسبت دهه کرامت و با همکاری مؤسسه قاریان و حافظان استان راه‌اندازی شده است از پیشکسوتان و نخبگان استان تشکیل شده و قرار است در شهرستان‌های استان حضور یابد و به اجرای برنامه بپردازد.

وی با اشاره به اینکه این کاروان در اولین برنامه در آستان مقدس امامزاده عبدالله بافق حضور یافت و به اجرای برنامه پرداخت، گفت: در کنار این محفل کارگاه آموزشی ویژه جامعه قرآنی شهرستان با تدریس علی اکبر کاظمی استاد و داور قرآنی انجام شد.

میرجلیلی، بازدید از موزه علم و هنر شهرستان بافق را از دیگر برنامه‌های این کاروان که با حضور یکصد نفر از جامعه قرآنی استان و خانواده آنان برگزار شد، اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha