حضور گسترده فلسطینیان در نماز جمعه مسجدالاقصی
کد خبر: 4143626
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

حضور گسترده فلسطینیان در نماز جمعه مسجدالاقصی

هزاران فلسطینی به منظور اقامه نماز جمعه خود را به مسجد مبارک الاقصی در بیت المقدس اشغالی رساندند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هزاران فلسطینی ساکن بیت‌المقدس و کرانه باختری و اراضی اشغالی 48 نماز جمعه را در جای جای مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که شمار زیادی از نظامیان صهیونیست با استقرار در بخش‌های مختلف شهر قدس؛ به‌ویژه اطراف مسجد مبارک الاقصی فلسطینیان را تفتیش بدنی کرده و مدارک شناسایی آنان را بازرسی کردند.

حضور پرشور فلسطینیان در نماز صبح مسجدالاقصی

هزاران فلسطینی امروز جمعه در لبیک به ندای فجر عظیم، نماز صبح را در شکوهی هر چه  تمامتر در مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هزاران فلسطینی ساکن بیت المقدس و اراضی اشغالی 48 و کرانه باختری از نخستین ساعات بامداد امروز خود را به مسجدالاقصی رسانده و نماز صبح را در این مکان مقدس به جا آوردند. 
حضور گسترده فلسطینیان در نماز جمعه مسجدالاقصی
نمازگزاران فلسطینی پس از اتمام نماز در این مسجد اعتکاف کرده و به راز و نیاز با معبود جهانیان پرداخته و صبحانه دسته‌جمعی تناول کردند. 

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان اسرائیلی با تجمع در تعدادی از دروازه‌های مسجدالاقصی آیین‌های تلمودی در آنها برپا کردند. 

لازم به ذکر است که شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان اسرائیلی در جای جای بخش قدیمی شهر قدس مستقر شده بودند.    

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha