برگزاری دوازدهمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی حلال در «پنانگ» مالزی
کد خبر: 4143721
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی حلال در «پنانگ» مالزی

ایالت پنانگ مالزی دوازدهمین نمایشگاه و همایش بین‌المللی حلال را تیرماه سال جاری در حالی برگزار خواهد کرد که وزیر ارشد این ایالت اعلام کرد انتظار می‌رود حدود 20,000 نفر در این رویداد، شرکت کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از Bernama،  چو کن یو (Chow Kon Yeow)، وزیر ارشد ایالت پنانگ مالزی اعلام کرد: دوازدهمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی حلال پنانگ (PIHEC) که بزرگترین رویداد در نوع خود در شمال مالزی است، این ایالت را مرکزی پیشرو در صنعت حلال قرار می‌دهد و همکاری در اکوسیستم حلال را تقویت می‌کند.

وی افزود: بازدیدکنندگان شامل هیئت‌هایی از کشورهایی مانند چین، اسپانیا و شیلی خواهند بود. این رویداد فرصتی را برای پنانگ فراهم می‌کند تا بازارهای حلال جدید را کشف کند و ما اطمینان داریم که نتایج قابل توجهی به همراه خواهد داشت.

 وزیر ارشد ایالت پنانگ مالزی تصریح کرد: این نمایشگاه با تمرکز بر مشاغل مختلف حلال، گرد هم آوردن مشاغل آینده‌دار در بخش‌های غذا و نوشیدنی، گردشگری و مد و فناوری؛ چشم‌اندازی تازه از صنعت حلال ارائه می‌دهد.

چو کن یو گفت که صنعت حلال یکی از حوزه‌های رشد جدیدی است که ایالت پنانگ به دلیل پتانسیل عظیم بازارش روی آن تمرکز خواهد کرد و افزود که این ایالت در مسیر درستی قرار دارد تا در منطقه شمالی مالزی، قطب اصلی باشد.

او گفت که کنفرانس بین‌المللی حلال پنانگ، بستری برای نمایش قابلیت‌های این ایالت و ترویج نام تجاری حلال برای رونق اقتصادی خواهد بود.

دوازدهمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی حلال پنانگ از 23 تا 25 ژوئن (2 تا 4 تیرماه) در نمایشگاه ستیا اسپایس (Setia Spice) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha