بیان دستاوردهای انقلاب به معنی فراموشی مشکلات نیست
کد خبر: 4144017
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

بیان دستاوردهای انقلاب به معنی فراموشی مشکلات نیست

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنی فراموشی مشکلات نیست، ضمن اینکه برای حل مشکلات باید تلاش و این موارد را نیز تبیین کرد.

اسلامی صدر فرماندار قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری قزوین، دومین جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به ریاست غلامحسن اسلامی‌صدر، سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین و با حضور رحیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و نمایندگان دستگاه‌های متولی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

غلامحسن اسلامی‌صدر، سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین، در این جلسه گفت: افتخار، عزت و استقلال امروز کشور را مرهون رهنمودها و رهبری امام خمینی(ره) هستیم، قبل از انقلاب جابه‌جایی سلسله‌های پادشاهی نیز با نظر غرب صورت می‌گرفت و پادشاهان زیر سلطه آن‌ها قرار داشتند اما به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت حضرت امام(ره) وضعیت تغییر کرد و استعمار غرب دیگر نمی‌تواند در منطقه هر کاری بکند.

وی با اشاره به موقعیت مردم منطقه، افزود: پیش از انقلاب اسلامی، استعمار غرب هرکاری که تمایل داشت در منطقه انجام می‌داد اما امروز مردم منطقه و  کشورهای اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند که در چند قرن اخیر بی‌سابقه بوده است، این امر را نیز بدون اغراق مدیون امام(ره) هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین اظهار کرد: در تحولات جهانی ایران نقش بسزایی دارد، برای مثال در کشور سوریه به منظور حفظ منطقه و جان مردم، ایران از سوریه پشتیبانی کرد و ایستاد و پیروزی را رقم زد، این اقتدار حتی قبل از دوره صفویه وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار ایران به اندازه‌ای افزایش یافته که در حال حاضر مسئله ابرقدرت غرب این است که ابرقدرت شرق به تسلیحات ایرانی دسترسی پیدا نکند، این‌ها را باید قدر بدانیم و در مراسم بزرگداشت سالرزو ارتحال امام(ره) تبیین کنیم.

اسلامی‌صدر بیان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنی فراموشی مشکلات نیست، ضمن اینکه برای حل مشکلات باید تلاش و این موارد را نیز تبیین کرد.

انتهای پیام
captcha