مرکز تخصصی نیکوکاری قرآنی در فارس راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4144027
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

مرکز تخصصی نیکوکاری قرآنی در فارس راه‌اندازی می‌شود

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت فارس از راه‌اندازی مرکز تخصصی نیکوکاری قرآنی همگام با سایر استان‌ها در این استان خبر داد.

جمال پارسا، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان فارسجمال پارسا، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از راه‌اندازی مرکز تخصصی نیکوکاری قرآنی همگام با سایر استان‌ها در این استان خبر داد و گفت:‌ این برنامه در سراسر کشور در سالروز ولادت امام رضا(ع) اجرایی خواهد شد.

وی افزود: طبق تفاهم‌نامه‌ای که میان سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره) و اتحادیه کشوری منعقد شده است بنا شده است تا به منظور جذب خیران به سمت توسعه فعالیت‌های قرآنی، مرکز تخصصی نیکوکاری قرآنی در تمام استان‌ها تشکیل شود.

پارسا ادامه داد: در این تفاهم بنا شده است تا در بخش جذب خیران افرادی به نام نیکوکاران قرآنی به این بخش ورود کنند و در حقیقت کمیته امداد نقش فرهنگ‌سازی هم در این زمینه ایفا کند.

وی با بیان اینکه طی وبیناری که با حضور مدیرعامل اتحادیه کشوری برای مسئولان اتحادیه استان‌ها برگزار شد، در این رابطه توضیحاتی ارائه شد، گفت:‌ در استان فارس هم مقدمات این کار انجام می‌شود که طبق ساختار تعریف شده همین هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان به عنوان هیئت مدیره و اجرایی مرکز تخصصی نیکوکاری قرآنی هم فعالیت خواهند کرد.

پارسا اظهار کرد: هسته اولیه این کار در استان فارس همگام با سایر استان‌ها انجام شده است و منتظر افتتاح رسمی آن در مرکز هستیم و به تبع در استان‌ها هم این مراکز بعد از افتتاح مرکز، این مرکز شروع به کار خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت فارس در پایان یادآور شد: اساسنامه این کار باید از تهران بیاید و ما در استان آمادگی داریم به محض ارسال این اساسنامه فعالیت مرکز نیکوکاری را شروع کنیم.

انتهای پیام
captcha