کتاب «زمانی برای عاشقی» به چاپ چهارم رسید
کد خبر: 4144288
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

کتاب «زمانی برای عاشقی» به چاپ چهارم رسید

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: کتاب «زمانی برای عاشقی» در کمتر از سه ماه به چاپ چهارم رسید.

کتاب زمانی برای عاشقیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، محمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، اظهار کرد: کتاب «زمانی برای عاشقی» خاطرات «معصومه خدابخشی» همسر سردار شهید «محسن عینعلی» و به قلم «لیلا گودرزیان‌فرد» ظرف کمتر از سه ماه به چاپ چهارم رسید.

وی با بیان اینکه این کتاب توسط انتشارات «حماسه ماندگار» اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به چاپ رسیده‌ است، افزود: این کتاب در فروردین‌ماه سال جاری به چاپ رسید و ظرف کمتر از سه ماه با استقبال فراوانی مواجه شد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به فروش بالای این کتاب گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بازدید اخیر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرمودند: «من با جایزه کاری ندارم، من با فروش کار دارم. به من بگویید چقدر فروش داشته‌اند.»

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی نشان‌دهنده استقبال از این کتاب است، افزود: به‌مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر به همت کتابخانه تخصصی دفاع مقدس با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان همدان و واحد ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس نیز مسابقه کتابخوانی این کتاب برگزار شد.

برخوردار با اشاره به اینکه قلم روان نویسنده و خاطرات راوی کتاب که به زبانی عامیانه بیان شده از عوامل اصلی استقبال از این کتاب است، بیان کرد: همچنین شرکت توزیع برق استان همدان به‌مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت روز مقاومت مسابقه کتابخوانی این کتاب را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha