استقبال 1025 نفری قرآنیان البرز از مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4144652
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

استقبال 1025 نفری قرآنیان البرز از مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز با بیان اینکه ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف تا ۱۵ خردادماه ادامه دارد، گفت: تاکنون در استان یک هزار و 205 نفر در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.‌

قرآن کریم

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف تا ۱۵ خردادماه ادامه دارد، گفت:‌ تاکنون در استان یک هزار و 205 در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد ثبت‌نام در رشته ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن با تعداد 280 نفر بوده است و بعد از آن رشته حفظ پنج جزء قرآن و رشته قرائت ترتیل است، افزود: بیشترین آمار ثبت‌نام نیز به ترتیب در شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ و نظرآباد هستند که البته با توجه به اینکه ثبت‌نام ادامه دارد، ممکن است این آمار و  اولویت‌ها تغییر یابد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به‌منظور تبلیغ گسترده این مسابقات تاکنون جلسات مختلفی برگزار شده است، گفت: نشست با مدیران مؤسسات قرآنی، مسئولان خانه‌های قرآنی، کانون مداحان برای جذب متسابق در رشته دعاخوانی، ادارات و نهادهای مختلف اعم از تبلیغات اسلامی، ارشاد اسلامی، ایکنا، صدا و سیما، نیروی انتظامی، مدیران مراکز فرهنگی افق امامزادگان البرز و مدیران و رؤسای ادارات اوقاف نواحی مختلف و شهرستان‌ها برای تبلیغ این مسابقات برگزار شده است.

اشرفی با بیان اینکه نامه‌نگاری نیز به تمام ادارات و مؤسسات قرآنی انجام شده است، یادآور شد: چاپ و نصب پوستر مسابقات در سطح شهر، نصب بنر تبلیغات مسابقات در تمام شهرستان‌ها و ادارات، پخش تیزر مسابقات در شبکه البرز و... نیز از دیگر اقدامات انجام شده برای جذب متسابق به مسابقات قرآن بوده است.

انتهای پیام
captcha