جدیدترین تلاوت «وحید خزایی» از آیات پایانی سوره بقره + صوت
کد خبر: 4144938
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

جدیدترین تلاوت «وحید خزایی» از آیات پایانی سوره بقره + صوت

محفل انس با قرآن شامگاه گذشته، 9 خرداد با تلاوت قاری بین‌المللی کشورمان در آستان امامزاده عبدالله(ع) محمدشهر استان البرز برگزار شد.

جدیدترین تلاوت وحید خزایی

به گزارش ایکنا، در راستای برنامه‌ریزی برنامه‌های ایام دهه کرامت، چهارمین محفل انس با قرآن استان البرز، شامگاه گذشته، ۹ خرداد همزمان با نماز مغرب و عشا در آستان امامزاده عبدالله علیه السلام واقع در جاده محمدشهر، انتهای بلوار شهدا برگزار شد.

طی این برنامه که با اجرای محمدجمال عبدی، خادمیار رضوی استان همراه بود، وحید خزایی، قاری بین‌المللی کشورمان آیات 284 تا 286 سوره بقره و آیه 1 تا 7 سوره اعلی و سوره کوثر را تلاوت کرد.

کد
 
لِلَّهِ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ وَإِنْ تُبْدُوا مَا فِي أَنْفُسِكُمْ أَوْ تُخْفُوهُ يُحَاسِبْكُمْ بِهِ اللَّهُ فَيَغْفِرُ لِمَنْ يَشَاءُ وَيُعَذِّبُ مَنْ يَشَاءُ وَاللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ ﴿۲۸۴﴾
آنچه در آسمان‌ها و آنچه در زمين است از آنِ خداست و اگر آنچه در دل‌هاى خود داريد، آشكار يا پنهان كنيد، خداوند شما را به آن محاسبه مى‌‏كند؛ آنگاه هر كه را بخواهد مى‌‏بخشد و هر كه را بخواهد عذاب مى‌كند و خداوند بر هر چيزى تواناست‏. 

آمَنَ الرَّسُولُ بِمَا أُنْزِلَ إِلَيْهِ مِنْ رَبِّهِ وَالْمُؤْمِنُونَ كُلٌّ آمَنَ بِاللَّهِ وَمَلَائِكَتِهِ وَكُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لَا نُفَرِّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مِنْ رُسُلِهِ وَقَالُوا سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَكَ رَبَّنَا وَإِلَيْكَ الْمَصِيرُ ﴿۲۸۵﴾

پيامبر (خدا) بدانچه از جانب پروردگارش بر او نازل شده است ايمان آورده است و مؤمنان همگى به خدا و فرشتگان و كتاب‌ها و فرستادگانش ايمان آورده‌‌اند (و گفتند:) (ميان هيچ يك از فرستادگانش فرق نمى‌ گذاريم) و گفتند: (شنيديم و گردن نهاديم، پروردگارا، آمرزش تو را (خواستاريم) و فرجام به سوى تو است.) 

لَايُكَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا وُسْعَهَا لَهَا مَا كَسَبَتْ وَعَلَيْهَا مَا اكْتَسَبَتْ رَبَّنَا لَا تُؤَاخِذْنَا إِنْ نَسِينَا أَوْ أَخْطَأْنَا رَبَّنَا وَلَا تَحْمِلْ عَلَيْنَا إِصْرًا كَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلَا تُحَمِّلْنَا مَا لَا طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا أَنْتَ مَوْلَانَا فَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ ﴿۲۸۶﴾

خداوند هيچكس را جز به قدر توانايى‏‌اش تكليف نمى‌‏كند. آنچه (از خوبى‏) به دست آورده به سود او و آنچه (از بدى‏) به دست آورده به زيان اوست‏. پروردگارا، اگر فراموش كرديم يا به خطا رفتيم بر ما مگير، پروردگارا، هيچ بار گرانى بر (دوش‏) ما مگذار؛ همچنانكه بر (دوش‏) كسانى كه پيش از ما بودند نهادى‏. پروردگارا، و آنچه تاب آن نداريم بر ما تحميل مكن‏؛ و از ما درگذر؛ و ما را ببخشاى و بر ما رحمت آور؛ سرور ما تويى‏؛ پس ما را بر گروه كافران پيروز كن‏.
 
محفل انس با قرآن امامزاده عبدالله(ع)

تلاوت حسین قلی‌زاده، قاری استانی و بیان نکاتی درباره فضائل و کرامات امام رضا(ع) و پاداش زیارت ثامن‌الحجج(ع) از سوی حسین قضاتلو، فعال و پیشکسوت قرآنی استان و از خادمیاران رضوی استان البرز از دیگر بخش‌های این محفل معنوی بود.

محفل انس با قرآن امامزاده عبدالله(ع)

این محفل از سوی اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان با همکاری کانون تخصصی قرآن رضوی البرز برپا شد.

انتهای پیام
captcha