آرمان‌های امام خمینی(ره)؛ منجی بشریت
کد خبر: 4145493
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
در بیانیه بسیج دانش‌آموزی آمده است

آرمان‌های امام خمینی(ره)؛ منجی بشریت

در بیانیه مجمع علوی سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی(ره) آمده است: «آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران منجی بشریت شده است».

آرمان‌های امام خمینی(ره)؛ منجی بشریتبه گزارش ایکنا، مجمع علوی سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

السلام علیک یا روح الله، الامام الخمینی، وعلی ولدَیک الطاهرین 

سلام بر آن پیر خمین که نغمه یالثارات الحسین مهدی را شنید، بیرق هیهات من ظله را بر قله جهان ظالم بر مظلوم فریاد زد و تا خون علوی در رگ‌ها جریان دارد، کربلا در کربلاست و از صلح با امان‌نامه‌های معاویه‌ای خبری نیست... 

امروز اسلام دیگر ملت نیست، همه به لطف علی و آل علی امت شده‌اند و دیدبان‌های ملت‌های آزاده، آرمان‌های امام کبیر را از قلب تپنده حکومت اسلامی، ایران ولایی رصد می‌کنند. 

ما سلاله‌های دهه هشتادی، رهبری‌تان را در مقابل گزافه‌های غربی و طبل تهی شرقیان ندیده‌ایم اما هنوز قصه‌های سربازانتان برای ما لالایی و برای دشمن عبرت شده و هم‌قسم شده‌ایم با نهضتی که بوی ناب مهدی می‌دهد و به عشق او میدان در میدان پیروز است... 

میدان‌هایی که نائب بر حق شما مقام عظمای ولایت حضرت سیدعلی خامنه‌ای سکان‌داری می‌کند و رهبری‌شان مسیر مکتب روح‌الله را نعمت هدایت می‌بخشد.  حضرتی که روح‌الله امروز است و میلیون‌ها تلویزیون به افق فکری ایشان وصل است و فتنه‌های چندماهه را در چند دقیقه محو و خنثی می‌کند و روز به روز به نظم نوین جهانی نظم می‌بخشد.  رسانه‌های بیگانه می‌دانند و آموخته‌اند که نسل در نسل این میهن بوی بصیرت می‌دهد. ایران بی‌اسلام را آیینه اسلام بی‌ایران معما شکافته‌اند و بی‌تدبیری رسانه‌ها را با تدبیرها درهم کوبیده و خاطره کرده‌اند.  

آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران منجی بشریت شده و شرق و غرب عالم را مجذوب خود می‌کند و ما ولایت فقیه را پشتیبانیم تا مملکتمان زیر چکمه‌های خارجی نرود...  

ای رهبر جماران! فرزندانتان، میدان‌داران امروز باری دیگر با همان اراده و همت روزهای اول قیام پیمان می‌بندیم آرمان‌های انقلاب را تا رسیدن به قله تمدن نوین جهانی حفظ و عزیزتر از جان بداریم و تعرض آرمان‌ها را در خفقان جهانی خفه کنیم. 

آسوده بخواب ای روح خدا! فرزندانتان بیدارتر از دیروز مکتب شما را حراست می‌کنند. هنوز از خون جوانان وطن لاله‌های گلگون می‌دمد.  یکی برای دیانت یکی برای امنیت و دیگری شهید غیرت می‌شود ...

دیانت و امنیت و غیرت جوانانمان را مدیون شماییم و خوش به حالمان که نه تکه‌ای از وطن بخشیده‌ایم نه قطاری برای دشمن ساختیم و نه هرزگی را مد جهانیمان تبلیغ کرده‌ایم و این جامعه پاک و منتظر به لطفتان بیدار شدند و بصیرت ایرانی ـ‌ اسلامی را به امت هدیه دادید.  

ما پسران روح‌الله، مسیر و امیرمان مشخص است و پا در رکاب راهوار خویش به سمت قله در حرکتیم و شاگرد خلف خمینی کبیر، سید خراسانیمان را تا ظهور حضرت موعود(عج) یاری کرده و ایران را تا نگین امت مهدی پشتیبانیم و حقا که امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است».

مجمع علوی سازمان بسیج دانش آموزی

انتهای پیام
captcha