امام(ره) ایران را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی مطرح کردند
کد خبر: 4145535
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
بیانیه وزارت دفاع

امام(ره) ایران را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی مطرح کردند

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) تأکید کرد: خمینی کبیر ایران را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی و احیاگر شکوه و عظمت ایران و اسلام مطرح کردند.

امام خمینی (ره) ایران را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی مطرح کردند

به گزارش ایکنا، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای اعلام کرد: خمینی کبیر عزت از دست رفته و حقوق پایمال شده ملت ایران را برگرداند و این سرزمین را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی و احیاگر شکوه و عظمت ایران و اسلام مطرح نمود.

متن بیانیه بدین شرح است:

14 خرداد یادآور فقدان و فراق بیش از 34 ساله ملت وفادار و قدرشناس ایران از بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) است، رهبری که همواره تلألو اندیشه‌های ناب، حکیمانه و نورانی متصل به مخازن و معادن علم الهی‌اش بر جهان اسلام و امت مسلمان می‌تابد و غریو استقلال‌طلبی، آزادیخواهی، عدالت‌جویی و حمایت از مستضعفان جهان در گوش تاریخ، طنین‌انداز بوده و پژواک آن ترک‌های جدیدی بر استخوان‌های نظام  استکبار جهانی ایجاد کرده و جهانِ متحیر، نظاره‌گر شکل‌گیری نظم جدید جهانی متأثر از مکتب فکری او است. 

امام خمینی رضوان‌الله تعالی‌علیه در میان تعجب و دستپاچگی قدرت‌های جهان، انقلاب بزرگ قرن را بنا نهاد، نهالی که امروز در قامت درختی تنومند، هیمنه پوشالی و در حال فروپاشی آنان را به چالش می‌کشد و پناهگاه و نقطه امید مظلومان و مستضعفان جهان شده و  آسایش را از آنان سلب نموده است.

خمینی کبیر عزت از دست رفته و حقوق پایمال شده ملت ایران را برگرداند و این سرزمین را به عنوان محور تمدن نوین اسلامی و احیاگر شکوه و عظمت ایران و  اسلام مطرح نمود. وی روح اعتماد به نفس، افتخار، شجاعت، خودباوری و مقاومت را در ملت‌های ستمدیده و آزادگان جهان دمید و امت اسلامی را پس از سال‌ها فترت و غفلت احیا کرد و اسلام را به عنوان قطب مهم قدرت و نقش‌آفرین به جهانیان معرفی نمود. اینک فرزندان انقلاب وی، وعده‌هایی که امامشان داده بود را محقق نموده‌اند و با ناو تمام ایرانی دنا، این محصول دانش مهندسان ایرانی به پهنه دریاها و‌ اقیانوس‌ها و با ماهواره‌برهای سیمرغ، ذوالجناح، سفیر و‌ سریر تا ثریا و با هواپیماهای کوثر، یاسین و سیمرغ در آسمان‌ها جولان می‌دهند و با موشک‌های راهبردی خرمشهر، عماد و حاج قاسم برای دشمنان این سرزمین خط و نشان می‌کشند تا آوازه خمینی‌کبیر، بیش از پیش بر ساحت جهان طنین‌انداز شود.

اگرچه در طول این سال‌ها کینه و حقد دشمنان، منافقان و غافلان علیه ملت مظلوم ایران اسلامی تداوم داشته ولی دسیسه آشکار و طرح پیچیده اخیر آنان با جنگ ترکیبی و هیاهوی امپراطوری رسانه‌ای با هدف حمله به اندیشه‌های امام و سعی در زیر سؤال بردن دستاوردهای نظام  اسلامی بار دیگر فرصتی فراهم نموده است تا در اجرای  فرمان جهاد تبیین، بیش از پیش خدمات امام و انقلاب اسلامی به ایران و جهان بازگو گردد.

در سال‌های فقدان حضرت امام، مقام‌معظم رهبری حضرت آیت‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به عنوان خَلَف صالح و شاگرد ممتاز امام راحل با رهبری حکیمانه، داهیانه، عزتمندانه و شجاعانه خود التیام‌بخش این فراق بوده  و توانسته است انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان را از گردنه‌های صعب‌العبور به سلامت عبور داده و بر قله‌های افتخار و عزت برساند.

وزارت دفاع و ‌پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن میهن اسلامی‌مان، بار دیگر  با آرمان‌های بلند امام و راه شهیدان و رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید بیعت نموده و بر ادامه مسیر آنان و هم چنین تداوم قدرت‌افزایی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  تأکید می‌نماید.

انتهای پیام
captcha