آمادگی هلال‌احمر البرز برای خدمات‌رسانی به زائران حرم امام خمینی(ره)
کد خبر: 4145554
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

آمادگی هلال‌احمر البرز برای خدمات‌رسانی به زائران حرم امام خمینی(ره)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از آماده‌باش نیروهای امدادی برای خدمات‌رسانی به زائران حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) خبر داد.

هلال احمر

محمدباقر خلفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز،‌ گفت: باتوجه به همجواری حرم مطهر امام خمینی(ره) با محورهای مواصلاتی استان البرز هرساله شمار زیادی از زائران حرم مطهر از راه‌های البرز از جمله آزادراه‌های قزوین- کرج، کرج ـ تهران و محور کرج ـ چالوس در این مراسم حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز مثل سنوات گذشته امدادگران این استان با دو دستگاه آمبولانس پوشش امدادی زائران به حرم مطهر را دارند، افزود: آماده‌باش نیروهای امدادگر هلال احمر با ورود نخستین کاروان به این البرز آغاز و تا زمان خروج کامل زائران و بازگشت آنها به استان‌های مبدا ادامه خواهد داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب استان البرز به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند.

وی ضمن درخواست از رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه شتاب‌زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی گفت: مسافران درصورت نیاز امداد جاده‌ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha