ایران همیشه در کنار لبنان بوده است
کد خبر: 4145672
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
نائب رئیس مجلس اسلامی شیعیان لبنان:

ایران همیشه در کنار لبنان بوده است

نایب رئیس مجلس اسلامی شیعیان لبنان در سخنانی تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران در پیروزی‌هایی که لبنان به دست آورده سهیم است.

به گزارش ایکنا، به نقل از وبگاه النشره، شیخ علی الخطیب، نایب رئیس مجلس اسلامی شیعیان لبنان، در سخنانی تصریح کرد ایران از گذشته تا به امروز در کنار لبنان ایستاده و در پیروزی‌های این کشور در مقابل دشمنان خود، سهیم است؛ چرا که ایران، از روحیه برادری برخوردار است و امام خمینی (ره) چنین روحیه‌ای را به منظور کمک به ملت‌های مستضعف در جمهوری اسلامی ایران نهادینه کرده است.

شیخ علی الخطیب که به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران سخن می‌گفت، اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با رهبر فرزانه و ملت فداکار خود، هنوز هم بر پیمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، استوار است، با شکوه، در کنار مقاومت ایستاده و از مسائل جهان عرب و اسلام در سرزمین‌های اشغالی، سوریه، لبنان و عراق حمایت می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود در قدردانی از جمهوری اسلامی ایران افزود: ما بار دیگر، از جمهوری اسلامی که از گذشته و در دوره اشغال لبنان توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکنون در کنار لبنان ایستاده است، قدردانی می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران، در پیروزی لبنان بر دشمنان خود، سهیم است و دلیل آن روحیه برادری است که امام خمینی (ره) جهت یاری ملت‌های مستضعف در جمهوری اسلامی ایران نهادینه کردند.

انتهای پیام
captcha