۱۰۵ اتوبوس زائران سمنانی را به حرم امام (ره) اعزام کردند
کد خبر: 4145878
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

۱۰۵ اتوبوس زائران سمنانی را به حرم امام (ره) اعزام کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان از اعزام ۱۰۵ دستگاه اتوبوس از استان برای انتقال زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) طی دو روز اخیر خبر داد.

احسان منصور کیایی مدیر کل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احسان منصور کیایی، مدیرکل راهداری استان سمنان صبح امروز 15 خرداد در جمع خبرنگاران در پایانه مسافربری سمنان، از اعزام چهار هزار نفر از استان همزمان با سالگرد ارتحال امام (ره) به حرم مطهر خبر داد و گفت: این زائران توسط ۱۰۵ دستگاه اتوبوس از شهرستان‌های استان سمنان اعزام شدند.

وی افزود: مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافر نظارت کافی بر موارد فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام انجام دادند که در این راستا این تیم متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس راه نیز در پاسگاه‌های منتخب کنترل و نظارت‌های مربوطه را انجام دادند.

مدیرکل راهداری استان متذکر شد: در ارتباط با تسهیل و ارتقا ایمنی سفر زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) راهداران پرتلاش این اداره کل به طور ویژه ضمن انجام اقدامات فنی و عمرانی در تمام محورها به ویژه مسیرهای اعزام و پر حادثه به صورت آماده‌باش کامل تا پایان مراسم در خدمت زائران بودند.

منصور کیایی با اشاره به اینکه برای افزایش کنترل ناوگان عبوری، کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک در این ایام، ادارات ستادی و ادارات شهرستان با همکاری و مشارکت نیروهای مستقر در پلیس راه حوزه استحفاظی گشت و کنترل نامحسوس داشتند یاداور شد: همچنین در راستای ایجاد بستر مناسب برای بهره‌مندی زائران از خدمات بهینه و مطلوب در این ایام نظارت مضاعف و بازدیدهای دوره‌ای بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در تمام مسیر از قبل و در طول سفر انجام شد.

انتهای پیام
captcha