بقاع متبرکه البرز میزبان برگزاری جشنواره «سلاله» می‌شوند
کد خبر: 4146087
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

بقاع متبرکه البرز میزبان برگزاری جشنواره «سلاله» می‌شوند

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری جشنواره «سلاله» به‌منظور معرفی برترین فعالان بقاع متبرکه در سطوح مختلف در این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی معاون فرهنگی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از برگزاری جشنواره «سلاله» به‌منظور معرفی برترین فعالان بقاع متبرکه در سطوح مختلف در این استان خبر داد و گفت:‌ این جشنواره برای نخستین بار امسال به ابتکار سازمان اوقاف و امور خیریه در سطح بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو سطح استانی و کشوری برگزار خواهد شد، افزود:‌ این جشنواره مانند جشنواره شهید رجایی، به‌منظور معرفی برترین هیئت امنا، فعالان و مدیران فرهنگی بقاع متبرکه اجرا می‌شود تا به نوعی در میان آنان رقابت ایجاد شود.

این مسئول بیان کرد: این جشنواره در سطوح مختلف بقاع متبرکه سطح یک، سطح دو، سطح سه اجرا می‌شود که هر کدام از بقاع متبرکه در سطوح مربوط به خود رتبه‌بندی می‌شوند و جوایز خوبی هم برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته شده است؛ به‌عنوان مثال برای بقاع متبرکه سطح یک جایزه نفره اول رقمی قریب ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز با بیان اینکه ثبت‌نام این جشنواره از چند روز گذشته از طریق سایتی به نام سلاله فستیوال آغاز شده است، آخرین مهلت ثبت‌نام در آن را نیمه‌های تیرماه جاری اعلام کرد و گفت: این جشنواره در بخش‌های مختلف فعالیت‌های فرهنگی، مدیریتی، عمرانی و... اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، یادآور شد: جشنواره مذکور فراخوان عمومی ندارد و تنها مربوط به بقاع متبرکه است به همین دلیل اطلاع‌رسانی تنها در سطح همین مراکز انجام شده است.

انتهای پیام
captcha