جایزه عربستان برای بهترین طرح ابتکاری خدمت به حجاج / میزبانی از 160 هزار زائر در مکه
کد خبر: 4146269
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

جایزه عربستان برای بهترین طرح ابتکاری خدمت به حجاج / میزبانی از 160 هزار زائر در مکه

تولیت کلی مسجدالحرام و مسجدالنبی از راه‌اندازی جایزه‌ای برای بهترین طرح ابتکاری خدمت به حجاج خبر داد، از سویی این تولیت از خدمات‌رسانی به 160 هزار زائر بیت‌الله الحرام در مکه از ابتدای موسم حج امسال نیز خبر داده است.

به گزارش ایکنا به نقل از دارالمعارف، عبدالرحمن السدیس، تولیت کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی از راه‌اندازه برنامه جدید این تولیت برای صاحبان ابتکار در خدمت‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام خبر داد.

این برنامه شامل راه‌اندازی جایزه‌ای برای بهترین ابتکار در خدمت‌رسانی به حجاج  در موسم حج امسال است.  

السدیس تصریح کرد: هدف از این برنامه ایجاد ابتکاراتی است که خدمات ممتاز به حجاج ارائه می‌کند و همچنین تعیین جایزه برای بهترین ابتکار نیز موجب انگیزه بیشتر در بین صاحبان ابتکار برای ارائه بهترین برنامه‌های خدمت‌رسانی به زائران خواهد شد.

از سویی اداره مرکزی هدایت زائران وابسته به تولیت کل حرمین شریفین از ارائه خدمات به 160 هزار زائر بیت‌الله الحرام در ثلث اول از موسم حج امسال خبر داد.   

احمد بن سلمان الدحاس، مدیر اداره کل امور طواف و هدایت زائران در گفت‌وگویی با خبرگزاری عربستان سعودی با اعلام این خبر تصریح کرد: این اقدامات طبق برنامه مصوب پیش می‌رود و امسال شاهد ارائه بهترین خدمات به زائران بیت‌الله الحرام بوده‌ایم.

پیش‌تر اداره کل امور بانوان در مسجدالحرام و مسجدالنبی از آمادگی کامل این اداره برای خدمت‌رسانی به بانوان زائر بیت‌الله الحرام در موسم حج امسال خبر داده بود.

 

انتهای پیام
captcha