بهره‌مندی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از تخفیف نیم‌بهای مؤسسه قائم (عج) بروات
کد خبر: 4146821
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

بهره‌مندی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از تخفیف نیم‌بهای مؤسسه قائم (عج) بروات

‌مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بروات کرمان از برگزاری دوره‌های آموزشی با هزینه نیم‌بها ویژه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خبر داد.

جلسه قرآن

سکینه میرزاده، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بروات کرمان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طی ایام تابستان دوره‌های آموزش قرآن و هنری همه روزه به جز پنجشنبه و جمعه ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش روخوانی و روان‌خوانی ویژه گروه سنی ۱۱ سال به بالا، تجوید، آموزش مفاهیم جلد یک ویژه خردسالان ۳ تا ۵ سال و جلد دو ویژه خردسالان ۳ تا ۷، صوت و لحن، حفظ جزء سی‌ام قرآن و حفظ ترتیبی و دوره ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی ویژه بانوان کم‌سواد از جمله کلاس‌های قرآنی مؤسسه در ایام تابستان است.

میرزاده اضافه کرد: از دوره‌های فرهنگی و هنری می‌توان به دوره آموزش کامپیوتر، نقاشی، سیاه‌قلم، شیشه و آیینه‌کاری، خلاقیت با مواد دورریز، نقاشی با رنگ روغن، خلاقیت، نویسندگی، گویندگی و صداپیشگی، آموزش فنون مداحی و روضه‌خوانی از صفر تا صد و خیاطی اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه ثبت‌نام در کلاس‌ها برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته و بهزیستی با هزینه نیم‌بها انجام می‌شود، اظهار کرد: در مرحله پیش‌ثبت‌نام قرآن‌آموزان تعیین سطح می‌شوند و سپس به دوره مورد نیاز راهنمایی می‌شوند. همچنین در صورت ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در دوره‌های قرآنی، هزینه ثبت‌نام برای سایر دوره‌های فرهنگی و هنری با تخفیف ۵۰ درصد همراه است.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بروات اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های مؤسسه می‌توان به برپایی نمایشگاه دائمی کتاب در محوطه مؤسسه، هماهنگی با دکتر عمومی و چند تخصصی برای ویزیت با تخفیف قرآن‌آموزان و خانواده‌ها در ایام تابستان اشاره کرد.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بروات در کرمان، بم، بروات، بلوار معلم، کوچه شماره ۱۷ قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق روبیکا و ایتا با شماره ۰۹۱۳۱۴۶۰۴۸۶ در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha