محفل انس با قرآن با حضور «جواد فروغی» در بهاباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4147732
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

محفل انس با قرآن با حضور «جواد فروغی» در بهاباد برگزار می‌شود

مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان شهرستان بهاباد از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور «جواد فروغی»، قاری بین‌المللی در این شهرستان خبر داد.

رضا زینلی، مسئول مؤسسه بیت‌الاحزان بهاباد رضا زینلی، مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان شهرستان بهاباد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به سفر جواد فروغی، قاری بین‌المللی قرآن کریم به شهرستان بهاباد، گفت: این قاری بین‌المللی با دعوت فرمانداری، سازمان تبلیغات اسلامی و مؤسسات قرآنی به بهاباد سفر کرده و به مدت سه روز در این شهرستان حضور دارند.

وی ادامه داد: در همین راستا محفل انس با قرآن کریم و تفسیر، امشب، 24 خرداد پس از اقامه نماز مغرب و عشا در روستای کریم‌آباد برگزار و بخش مرکزی را پوشش خواهد داد. همچنین محفل قرائت و تدبر، پنجشنبه، 25 خردادماه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع بهاباد برگزار می‌شود.

زینلی از برگزاری کارگاه توانمندسازی حفاظ، مربیان و فعالان قرآنی از ساعت 10 الی 12 روز جمعه در مهدیه بهاباد با حضور این قاری بین‌المللی خبر داد و گفت: در این کارگاه راهکارهایی برای تدبر در قرآن و چگونگی انتقال مفاهیم به نسل امروز، محتوای مباحث تفسیری و تحقیق(قرائت) قرآن و... آموزش داده می‌شود و البته به دنبال این هستیم حضور جواد فروغی مختص به این سه روز نباشد و ارتباط مستمر بین این قاری بین‌المللی و مؤسسات تداوم و حفظ شود.

انتهای پیام
captcha