هلاکت 4 صهیونیست در کرانه باختری / حزب‌الله از رزمندگان تمجید کرد
کد خبر: 4149199
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

هلاکت 4 صهیونیست در کرانه باختری / حزب‌الله از رزمندگان تمجید کرد

در جدیدترین عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری، 4 صهیونیست به هلاکت رسیدند.

به گزارش ایکنا، به نقل از المیادین، منابع عبری ساعتی پیش اعلام کردند که چندین شهرک‌نشین صهیونیست در عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین عیلی حد فاصل نابلس و رام‌الله کشته و زخمی شدند.

منابع محلی فلسطینی نیز گزارش دادند که مجری این عملیات در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

به گفته منابع صهیونیست این جوان فلسطینی در این عملیات از سلاح ام 16 استفاده کرده است.

این منابع اذعان کردند که در عملیات تیراندازی امروز در شهرک عیلی چهار صهیونیست به هلاکت رسیده و دو نفر دیگر زخمی شده‌اند.

گفته می‌شود مجری این عملیات که یک جوان فلسطینی بوده در ابتدا به سوی صهیونیست‌ها تیراندازی را آغاز کرده و پس از پایان گلوله‌هایش، مجدداً یک خشاب دیگر روی آن‌ها خالی کرده است.

تسوی سوکوت، عضو کنست رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات امروز عنوان کرد: باید عملیات گسترده نظامی در کرانه‌باختری آغاز شود.

تمجید حزب‌الله از رزمندگان 

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای، از عملیات منحصر به فرد مبارزان قهرمان مقاومت در شهرک صهیونیستی عیلی در شمال رام‌الله را که به کشته‌شدن ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، تمجید کرد.
در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: این عملیات، از آمادگی و قدرت مقاومت در ضربه‌زدن به دشمن و پاسخ به جنایات آن در هر زمان و مکانی که اراده کند، حکایت دارد.

این جنبش با بیان اینکه این عملیات نشانگر آمادگی نیروهای مقاومت برای ضربه زدن به دشمن است تصریح کرد: درگیری‌های روز گذشته و امروز حاکی از بیداری مقاومت فلسطین و حضور همیشگی آن در عرصه دفاع از ملت و مقدسات فلسطین است و نشان می‌دهد که قادر است به دشمن درس بدهد.

همچنین حزب‌الله لبنان، یورش دیروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و اقدامات وحشیانه آنان در قبال شهروندان فلسطینی و همچنین تجاوزهای مکرر صهیونیست‌ها به این اردوگاه و مناطق پیرامون آن را به شدت محکوم کرد.

حزب الله تأکید کرد که این عملیات‌های استشهادی، درس عبرتی برای دشمن اسرائیلی بود و نشان داد که نیروهای مقاومت توانایی بالایی در مقابله با روش‌های فریب دشمن را دارند.

انتهای پیام
captcha