عناوین ویژه‌برنامه‌های سرچشمه برای هفتم تیر
کد خبر: 4149925
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

عناوین ویژه‌برنامه‌های سرچشمه برای هفتم تیر

مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه به مناسبت ایام شهدای آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش سلسه جلساتی را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، با نزدیک شدن به ایام شهادت آیت‌الله بهشتی، مجموعه فرهنگی سرچشمه برنامه‌هایی را اجرا خواهد کرد.  این برنامه از اول تیر آغاز شده و تا دهم این ماه ادامه خواهد داشت. این برنامه با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر مظلومیت شهدای هفت‌تیر و همچنین معرفی آرمان‌های شهدا برای جوانان برگزار می‌شود.

برنامه‌هایی موردنظر به شرح زیر است:

چهارم؛ سلسله میزگردهای بررسی آرا و اندیشه‌های شهید بهشتی با حضور اندیشمندان و متفکران انقلاب اسلامی.

پنجم؛ شب‌شعر شهدای هفتم تیر  با حضور شاعران و ادیبان.

ششم؛ همایش بین‌المللی «از بهشتی تا آرمان» با حضور جمعی از خانواده شهدای ترور انقلاب اسلامی، جمعی از نخبگان، علاقه‌مندان و جمعی از سفرای خارجی و سخنرانی شهید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی، حسن رحیم‌پور ازغدی، حجت‌الاسلام محمد قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی و محمد‌مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی.

هفتم؛ برگزاری دعای عرفه در جوار مزار مطهر شهدای هفتم تیر با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی و قرائت دعای عرفه در جوار مزار مطهر شهدای هفتم تیر و ذکر مصیبت توسط احمد نیکبختیان و حاج امیر عباسی.

دهم؛ نشست و هم‌اندیشی «مذاکره علم و تداوم بهشتی، مطهری و مصباح.»

چهار الی هشت تیر؛ نصب دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)، انقلاب، جهاد، فلسطین با توجه به موضوع شهدای هفتم تیر.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی؛ میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای کوچه صیرفی‌پور، موسسه فرهنگی هنری سرچشمه نور انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha