طرح «دوستی با قرآن»؛ بسته ویژه برای قرآن‌آموزان احسن‌الحدیث
کد خبر: 4150209
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

طرح «دوستی با قرآن»؛ بسته ویژه برای قرآن‌آموزان احسن‌الحدیث

طرح «دوستی با قرآن» طی بازه زمانی 5 تا 9 تیرماه از سوی مؤسسه احسن‌الحدیث برگزار می‌شود.

طرح «دوستی با قرآن»

به گزارش ایکنا، طرح «دوستی با قرآن» بسته ویژه قرآن‌آموزان و اعضای کانال مؤسسه قرآنی احسن‌الحدیث تهران در پیام‌رسان ایتا به نشانی ahsanolhadith_ir@ است که طی بازه زمانی 5 تا 9 تیرماه برگزار می‌شود.

این طرح در دو بخش اجرا می‌شود؛ بخش نخست شامل تمام افرادی است که در کانال ایتای مؤسسه احسن‌الحدیث عضو هستند که در بازه زمانی مشخص شده می‌توانند از دریافت تعدادی از فایل‌های صوتی برخی از جلسات سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی کشورمان بهره‌مند شوند و در بخش دوم در صورتی که قرآن‌آموزان و تمامی اعضای کانال در مقاطع مختلف سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طی این بازه زمانی در دوره‌های آموزشی و تربیت معلم تجوید، حفظ، روخوانی و روان‌خوانی و سایر رشته‌ها نام‌نویسی کنند از تخفیف 10 درصد بهره‌مند می‌شوند.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند ضمن عضویت در کانال ایتای مؤسسه به ادمین  Ahsanalhadith_quran@ پیام ارسال کنند.

علاقه‌مندان به شركت و حضور در كلاس‌های مؤسسه قرآنی احسن الحديث می‌توانند به نشانی تهران، ميدان امام حسين، خيابان ۱۷ شهريور، خيابان صفای شرقی، پلاك ۴۹۷، حسينيه حضرت علی اكبر (ع) مراجعه كنند.

انتهای پیام
captcha