برگزاری دوره حفظ تخصصی قرآن ویژه آقایان در احسن‌‌الحدیث
کد خبر: 4106438
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

برگزاری دوره حفظ تخصصی قرآن ویژه آقایان در احسن‌‌الحدیث

دوره غیرحضوری حفظ تخصصی قرآن کریم ویژه آقایان از سوی مؤسسه احسن‌الحدیث برگزار می‌شود.

دوره غیر حضوری حفظ تخصصیبه گزارش ایکنا، دوره غیر حضوری حفظ تخصصی قرآن کریم با تدریس محمد ضرغام روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۸ تا 19:30 ویژه آقایان برگزار می‌شود. محتوای این دوره با ارائه نکات ترجمه، آیات مشابه، بیان نکات تجویدی و صوت و لحن همراه است.

همچنین دوره آموزش ترتیل‌خوانی با تدریس عباس دلالی، شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از ساعت 16 تا 18 ویژه آقایان در تمام مقاطع سنی تشکیل می‌شود.

بنابراین گزارش، ثبت‌نام دوره جدید آموزش صداسازی با تدریس مهدی خالقی، نیز روزهای سه‌شنبه‌ از ساعت 19 تا 20 برگزار می‌شود، این دوره طی 10 جلسه آموزشی و با سرفصل‌هایی چون افزایش انعطاف صدا، افزایش تحریک پذیری صدا، افزایش مساحت صدا و تقویت گوش موسیقیایی برگزار می‌شود.

دوره آموزش صرف و نحو بر اساس کتاب زبان قرآن تألیف حجت‌الاسلام حمید محمدی نیز یکی دیگر از بخش‌های جلسه تخصصی آموزش تلاوت قرآن این مؤسسه است که روزهای جمعه‌ از ساعت 9:30 تا 11 تشکیل می‌شود.

همچنین کلاس تفسیر سوره‌های مبارکه نور و یس ویژه بانوان با تدریس محسن‌پور، نیز شنبه‌ها، از ساعت 10:45 و از طریق نرم‌افزار «قرار» برگزار می‌شود.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌های مؤسسه احسن‌ الحدیث می‌توانند از  طریق شماره ۰۹۲۰۱۲۳۵۴۵۳ در پیام‌رسان‌های ایتا، سروش و واتساپ در ارتباط باشند. مؤسسه احسن ‌الحدیث در تهران، میدان امام حسین(ع)، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان صفای شرقی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha