بازدید رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف از ایکنا + عکس
کد خبر: 4152639
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

بازدید رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف از ایکنا + عکس

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از بخش‌های مختلف این سازمان از جمله ایکنا بازدید کرد.

بازدید رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف از ایکنا

به گزارش ایکنا، حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و رئیس ستاد برگزاری چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران، سیزدهم تیرماه، با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از بخش‌های مختلف این سازمان از جمله تحریریه‌های فارسی و بین‌المللی خبرگزاری بین‌المللی قرآن بازدید کرد.

در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین علی پرهیزکار، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی که میزبانی مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را بر عهده دارد نیز حضور داشت. 

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در بخشی از این بازدید از اهتمام ایکنا در پوشش رویدادهای قرآنی در گوشه و کنار کشور و نیز مسابقات بین‌المللی در دیگر کشورها تجلیل کرد و به مواردی از اثرگذاری و جریان‎سازی این رسانه اشاره کرد. 

همچنین در پایان این بازدید نشستی با حضور محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا برگزار شد، ضمن بررسی روند تعاملات در گذشته، درباره چگونگی توسعه همکاری‌ها به ویژه در مورد پوشش رسانه‌ای چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
captcha