شرکت مربیان مجتمع بهشت‌ یزد در رویداد هم‌افزایی مدارس تحول‌خواه
کد خبر: 4153521
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

شرکت مربیان مجتمع بهشت‌ یزد در رویداد هم‌افزایی مدارس تحول‌خواه

مدیران و تعدادی از معلمان و مربیان مجتمع آموزشی بهشت انصار ولایت یزد در اولین رویداد هم‌افزایی مدارس تحول‌خواه کشور با عنوان «هم‌افزا» شرکت کردند. 

مربیان مجتمع بهشت‌ یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مدیران و چند تن از معلمان و مربیان مجتمع آموزشی بهشت انصار ولایت در اولین رویداد هم‌افزایی مدارس تحول‌خواه کشور با عنوان «هم‌افزا» که به میزبانی مدرسه شهید چمران تهران برگزار شد، شرکت کردند.

شرکت‌کنندگان در رویداد هم‌افزا با بیان ایده‌ها و چالش‌های تربیتی در دو مقطع پیش از دبستان و دبستان، فعالیت‌های خاص و روش‌های نوآورانه آموزشی که مدارس تحول‌خواه منتخب در سراسر کشور انجام می‌دادند را به اشتراک گذاشتند.

هادی رزاق‌پور، مدیرعامل مجتمع آموزشی بهشت انصار ولایت یزد به همراه مدیران و گروهی از معلمان و مربیان سه مرکز پیش دبستانی و ادبستان‌های دخترانه و پسرانه بهشت در این نشست سه روزه، ضمن بهره‌مندی از تجربیات ناب مربیان و دغدغه‌مندان خلاق فرهنگی کشور به معرفی فعالیت‌های نوآورانه این مجتمع در زمینه آموزشی و پرورشی پرداختند. تفکر و تدبر در قرآن، ادب شهر، مهد زندگی و... از جمله فعالیت‌های معرفی شده از سوی مجتمع آموزشی بهشت بود.

یادآور می‌شود در حاشیه این رویداد، کادر مجتمع بهشت به دعوت مدیریت مجتمع شهید چمران در دورهمی خانواده‌های این مجتمع  در فرهنگسرای بهمن، حضور یافتند و طرح بازی‌های گروهی را اجرا کردند.

انتهای پیام
captcha