آزمون ورودی حوزه‌های علمیه البرز 23 تیرماه برگزار می‌شود
کد خبر: 4154283
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

آزمون ورودی حوزه‌های علمیه البرز 23 تیرماه برگزار می‌شود

مدیر حوزه علمیه البرز با اشاره به برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه استان در پنج حوزه امتحانی گفت: این آزمون روز جمعه، ۲۳ تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

آزمون ورودی حوزه‌های علمیه البرز

حجت‌الاسلام صادق خوئینی، مدیر حوزه علمیه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در این استان خبر داد و گفت: آزمون ورودی حوزه‌های علمیه با حضور حدود 300 شرکت‌کننده برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در صبح روز جمعه، ۲۳ تیرماه، ساعت ۹ به‌صورت همزمان با کل کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در سه گروه تحصیلی متوسطه اول و دوم و نیز مقطع دانشگاهی برگزار می‌شود، افزود: گروه یک شامل پایه‌های هشتم، نهم و دهم متوسطه، گروه دو پایه‌های یازدهم و دوازدهم متوسطه، دانشجوی کاردانی کمتر از ۳۰ واحد و دانشجوی کارشناسی کمتر از ۳۰ واحد و گروه سوم شامل فارغ‌التحصیلان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، فوق دکترا، دانشجوی کاردانی و دانشجوی کارشناسی بیش از ۳۰ واحد است.

این مسئول با یادآوری نکات لازم جهت شرکت داوطلبان در این آزمون تأکید کرد: داوطلبانی که دارای شرایط پذیرش طبق دفترچه راهنما هستند لازم است نسبت به تکمیل اطلاعات تحصیلی، انتخاب مدرسه محل تحصیل و محل آزمون ورودی خود اقدام و ثبت‌نام خود را کامل کنند، چراکه برای افرادی که دارای ثبت‌نام ناقص باشند کارت ورود به جلسه آزمون صادر نخواهد شد.

مدیر حوزه علیمه استان البرز گفت: داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام خود را کامل کرده‌اند می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کنند.

انتهای پیام
captcha