برگزاری دوره‌ توانمندسازی «سفیران» ویژه جهادگران
کد خبر: 4154620
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

برگزاری دوره‌ توانمندسازی «سفیران» ویژه جهادگران

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور از برگزاری دوره‌ توانمندسازی «سفیران» ویژه جهادگران و مسئولان کارگروه‌های تخصصی 12 گانه این مجمع خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن درستکار، رئیس مجمع عالی جهادگران کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا، به تشریح برنامه‌های ویژه کمیته‌های 12گانه این مجمع پرداخت و اظهار کرد: از آنجایی که مجمع عالی جهادگران کشور در سومین دوره خود با رویکرد مطالبه‌گری و سیاستگذاری آغاز به کار کرده است، به توفیق الهی پس از یک سال تلاش بی‌وقفه، سند چشم‌انداز کارگروه‌های 12 گانه تخصصی را تدوین کرد. 

وی افزود: در این زمینه اولین دوره آموزشی توانمندسازی کارگروه‌های تخصصی با حضور مسئولان چهار کارگروه رسانه، عمران، بحران و کشاورزی و دامپروری به نام دوره تخصصی سفیران برگزار شد. 

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور ادامه داد: در این دوره مسئولان کارگروه‌ها از 32 استان کشور در کارگاه‌های آموزشی به مدت 28 ساعت و در پنج موضوع کاربردی مسئولیت مجامع، شوراها، کارگروه‌های تخصصی تشکیلات جهادی، اندیشه‌ورزی تجربه‌نگاری و تاریخچه جریان جهادی شرکت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین درستکار تصریح کرد: این کارگاه‌ها با حضور اساتید جهادی کشوری برگزار شد. همچنین، دوره سفیران برای هشت کارگروه تخصصی دیگر مجمع عالی جهادگران کشور در دو مرحله برگزار خواهد شد. در پایان برگزاری این دوره‌های توانمندسازی، گواهی شرکت در دوره به هر یک از جهادگران حاضر در دوره‌ها اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha