دختربچه فلسطینی قرآن را طی 2 سال حفظ کرد + فیلم
کد خبر: 4160756
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

دختربچه فلسطینی قرآن را طی 2 سال حفظ کرد + فیلم

استعداد خارق‌العاده ساره جمیل آغا، دختر بچه فلسطینی در حفظ قرآن کریم طی مدت دو سال توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از وطن، ساره جمیل آغا، دختر بچه فلسطینی، طی دو سال موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است و علاوه بر این دانش خوبی نیز از معانی قرآن و تجوید آن کسب کرده است.

در ویدئویی که از این دختر بچه فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته، او لباس سنتی فلسطینی به تن دارد و روسری ابریشمی گلدوزی شده‌ای را نیز به سر کرده است و از آرزوی خود برای دکتر شدن می‌گوید.

شبکه الجزیره نیز یک گزارش تلویزیونی از این دختر بچه فلسطینی منتشر کرده است. وی با زبان عربی فصیح توضیح می‌دهد که چگونه حفظ قرآن کریم را از 6 سالگی آغاز کرد و با تمرین 100 صفحه در روز در 8 سالگی حافظ کل قرآن شده است.

ساره جمیل آغا، در این گزارش شرح می‌دهد که چگونه با استفاده از یک روش جدید به نام «قاعده نورانی» موفق به حفظ قرآن کریم شده است. در این روش قواعد تجوید و تلاوت قرآن به صورت عملی آموزش داده می‌شود. روش قاعده نورانی جایگزین روشی شده که قبلاً رایج بود و در آن حافظ قواعد تجوید و تلاوت را بدون توجه به کاربرد آن حفظ می‌کند.

 

انتهای پیام
captcha