حضور 230 دانش‌آموز البرزی در طرح «یاوران ولایت»
کد خبر: 4160990
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

حضور 230 دانش‌آموز البرزی در طرح «یاوران ولایت»

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه البرز از اجرای طرح «یاوران ولایت» در این استان خبر داد و گفت: حدود 230 دانش‌آموز در این طرح شرکت دارند.

طرح «یاوران ولایت»

سعید اخلاقی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه اجرای طرح یاوران ولایت تقریبا دو دهه است که در دستور کار سازمان بسیج دانش‌آموزی قرار گرفته است، گفت: هدف از اجرای طرح یاوران ولایت کادرسازی برای انقلاب و تمدن‌سازی است و به این معناست که امام جامعه بی‌یاور نشود و امام زمان(عج) تنها نماند.

وی با بیان اینکه این طرح توسط دانش‌آموزان براساس گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند اعتلای بسیج اجرا می‌شود، افزود: بین دانش‌آموزان یک مدرسه بحث چینش و گزینش مهم است تا یک جوان انقلابی و پای کار طی فرآیندی براساس اخلاق و توانایی اجتماعی و مدیریتی آنان انتخاب شوند.

اخلاقی با اشاره به اینکه دانش‌آموز شناسایی شده به دوره‌ای معرفی می‌شود تا برای سال آینده بتواند به‌عنوان فرمانده پایگاه مقاومت فعالیت کند، گفت: طی دوره به مباحث اعتقادی و بصیرتی و تشکیلاتی و انگیزشی پرداخته می‌شود. 

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه البرز با بیان اینکه در مقطع متوسطه اول نیز این طرح در سال‌های آینده اجرا خواهد شد، بیان کرد: دوره آموزشی این طرح به‌مدت سه روز به‌زودی در استان اجرا می‌شود که حدود 230 دانش‌آموز دختر و پسر در آن شرکت دارند.

انتهای پیام
captcha