رویکرد وزارت نیرو افزایش حضور بانوان محجبه در پست‌های مدیریتی است
کد خبر: 4161519
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

رویکرد وزارت نیرو افزایش حضور بانوان محجبه در پست‌های مدیریتی است

معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو با اشاره به اینکه رویکرد وزارت نیرو افزایش حضور بانوان محجبه در پست‌های مدیریتی است گفت: در تمامی هیئت مدیر‌ه‌های زیر پوشش این وزارتخانه، یکی از بانوان محجبه به عضویت درخواهد آمد، هم اینک نیز در برخی از پست‌های مدیریتی این وزارتخانه و در راس آن معاونت وزیر یکی از بانوان همکار قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا، احمد حیدری، معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو در جلسه گرامیداشت عفاف و حجاب و تکریم از برگزیدگان طرح مفلحون که در مشهد مقدس برگزار شد گفت: رویکرد این وزارتخانه افزایش حضور بانوان محجبه در پست‌های مدیریتی است که این مهم به مرور عملیاتی می‌شود.

وی افزود: طبق دستور وزیر نیرو در تمامی هیئت مدیر‌ه‌های زیر پوشش این وزارتخانه، یکی از بانوان محجبه به عضویت در خواهد آمد، هم اینک نیز در برخی از پست‌های مدیریتی این وزارتخانه و در راس آن معاونت وزیر یکی از بانوان همکار قرار گرفته است.

معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو اظهار کرد: بانوان در صنعت برق هم به نقش همسری و مادری‌شان در خانه به خوبی عمل می‌کنند و هم برای خدمت به مردم در این وزارتخانه فعالانه و پرتلاش حاضر می‌شوند.

رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو به رفتار‌های چندگانه دشمن در سال‌های اخیر و استفاده از ترفند‌های مختلف برای ضربه وارد کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در حمله جدید خود حجاب و عفاف را در کشور نشانه گرفته است؛ که به سلامت روح انسان کمک می‌کند، در باب اثر اجتماعی حجاب و عفاف همین بس که در حفظ کیان خانواده و جامعه بسیار موثر است.

معاون وزیر نیرو در پایان به حضور پرتعداد فرزندان همکار این وزارتخانه در مسابقات قرآن کریم نیز اشاره و بیان کرد: هفت هزار نفر از فرزندان کارکنان این وزارتخانه در مسابقات قرآن شرکت کردند.

در پایان جلسه از بانوان محجبه که در طرح مفلحون حائز رتبه برتر شده بودند و همچنین فرزندان همکار که در مسابقه نقاشی شرکت کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha