رشد چشمگیر درآمد پلتفرم گردشگری حلال در انگلیس
کد خبر: 4162372
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

رشد چشمگیر درآمد پلتفرم گردشگری حلال در انگلیس

شرکت انگلیسی «حلال بوکینگ»، که در زمینه رزرو اماکن اقامتی دارای امکانات منطبق با شریعت اسلامی در سراسر جهان فعال است، امسال با رشد چشمگیر درآمد روبرو شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از سلام گیت وی، حلال بوکینگ، یک پلتفرم رزرو آنلاین برای بخش گردشگری حلال، 2.5 میلیون دلار سرمایه‌گذاری جدید جذب کرده و ارزش این شرکت به 102 میلیون دلار رسیده است.

این سرمایه‌گذاری جدید تلاشی است که نشان‌دهنده ورود این کسب و کار آنلاین به مرحله‌ای جدید است. این شرکت پیش‌بینی کرده است تا پایان سال، 10 میلیون دلار سرمایه جدید جذب کند.

النور سیدلی، مدیرعامل Halal Booking گفت: این سرمایه‌گذاری، همراه با پول نقدی که از حاشیه سود 17 درصدی خود به دست می‌آوریم، به ما کمک می‌کند رشد سال‌های 2024 ـ 2023 خود را تسریع کنیم و در موقعیت قوی‌تری برای رسیدن به هدف یک میلیارد دلاری خود باشیم.

وی افزود: علاقه زیادی از سوی سرمایه‌گذارانی وجود دارد که از زمان همه‌گیری کرونا به دقت رشد ما را دنبال می‌کنند و احتمال دستیابی به هدف یک میلیارد دلاری در سه تا چهار سال آینده، به جای پیش‌بینی شش تا هفت سال وجود دارد.

HalalBooking در سال 2014 توسط گروهی از کارآفرینان مسلمانان، با تجربه مدیریت ارشد در شرکت‌های مسافرتی که گرد هم آمدند تا یک وب‌سایت جستجوی جهانی برای گردشگری حلال را محقق کنند، تأسیس شد.

این شرکت در ژوئیه امسال فروش 10 میلیون دلاری را ثبت کرد که نسبت به دوره قبل از آن 45 درصد رشد داشت. این شرکت دارای فهرستی شامل  بیش از 500 هزار ملک از جمله ویلاها و هتل‌ها در بیش از 100 کشور در سراسر جهان است که می‌توان آن‌ها را با توجه به الزاماتی همچون در دسترس بودن غذای حلال و مناطق بدون الکل جستجو کرد.

این وب‌سایت برای پیدا کردن محل اقامت خانوادگی در مناطق ساحلی در تعطیلات و یا برای استراحت در هتل در شهرها یا یافتن یک اقامتگاه ویلایی، به گردشگران مسلمان کمک می‌کند. 

در HalalBooking این امکان وجود دارد که امکانات و خدمات حلال‌پسند را در مقصد سفر خود جستجو کنید. کاربران همیشه هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی را پیدا خواهند کرد که می‌توانند غذای حلال را چه در آن محل و چه در مناطق اطراف آن پیدا کنند.

با رزرو اقامتگاه از طریق این سایت، در آن دسته از اماکنی که الکل مصرف می‌شود، نوشیدنی‌های الکلی از خدمات اتاق حذف و بسیاری از استراحتگاه‌ها و هتل‌های معرفی شده در این وب‌سایت به هیچ وجه مشروبات الکلی عرضه نمی‌کنند یا دارای مکان‌های خاصی هستند که تنها نوشیدنی‌ها و غذاهای حلال در آن عرضه می‌شود.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در لندن واقع است، بیش از ۳۰۰ هزار مشتری از ۱۱۰ کشور جهان و ۳ هزار دفتر مسافرتی همکار دارد که خدمات سفر حلال را در اختیار همه مسافران از سراسر جهان قرار می‌دهند.

انتهای پیام
captcha