پویش «محله اربعینی» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4163033
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

پویش «محله اربعینی» در البرز برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: پویش محله اربعینی همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی ولائی برحق مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی امسال پویشی را تحت عنوان «محله اربعینی» در سراسر کشور برنامه‌ریزی کرده است که بخش‌های مختلفی دارد.

وی ادامه داد: از جمله این بخش‌ها می‌توان به برپایی مواکب محلی، بدرقه زوار از محلات، هیئات و مساجد، برگزاری مراسم ویژه زوّار حضرت سیدالشهدا، تجربه نگاری‌های سفر اربعین و رادیو اربعین که با بخش‌های متنوع برای همراهی زائران اربعین و خانواده‌های محترم طراحی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز افزود: علاوه بر جریان محله‌ای که امسال به صورت ویژه در دستور کار اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز قرار گرفته است، بخش راهپیمایی‌های جاماندگان زیارت اربعین هم امسال به صورت خاص در سطح استان برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: پس از تأیید و تاکید مقام معظم رهبری در مهرماه سال گذشته مبنی بر عظمت راهپیمایی‌های میلیونی اربعین داخل کشور که جاماندگان برگزار کردند، در سراسر استان البرز هم راهپیمایی‌های متعددی در مسیرهای مختلف به سمت امامزادگان، زیارتگاه‌ها و بقاع متبرکه در قالب برنامه‌هایی ویژه جاماندگان اربعین برگزار می‌شود که توضیحات تکمیلی به زودی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha