آمادگی نمازخانه‌های بین‌راهی البرز برای میزبانی از زائران اربعین
کد خبر: 4163894
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

آمادگی نمازخانه‌های بین‌راهی البرز برای میزبانی از زائران اربعین

همزمان با آغاز سفرهای اربعین و عبور زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) از استان البرز، مساجد و نمازخانه مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی بین‌‌راهی استان تجهیز و آماده‌سازی شدند.

نمازخانه‌های بین راهی البرز

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز صبح امروز، 30 مردادماه از تعدادی از نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی بین‌راهی البرز بازدید کرد و از نزدیک در جریان آماده‌سازی این مراکز برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید با اشاره به نظارت مستمر ستاد اقامه نماز استان بر عملکرد نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی بین‌راهی اظهار کرد: همزمان با ایام اربعین و به‌منظور رفاه حال زائران، کارشناسان ما در قالب اکیپ‌های مختلف به‌طور مستمر از نمازخانه‌های این مراکز بازدید کرده و بر عملکرد آنان نظارت دارند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز با اشاره به فعالیت 11 مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان البرز افزود: باز بودن مساجد و نمازخانه‌های بین‌راهی در زمان اوقات شرعی و پخش اذان در تمامی مراکز باید اجرایی شود.

این مسئول یادآور شد: اقامه نماز اول وقت به‌ویژه در این ایام برای مسافران و زائران اربعین حسینی اهمیت ویژه‌ای دارد و در این بین ما وظیفه داریم آنچه در توان است برای ارائه خدمات بهتر در زمینه تجهیز، ساماندهی و در اختیار دادن نمازخانه‌ها برای زوار انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha