رقابت ۱۰ متسابق در چهارمین روز از مسابقات شیخه فاطمه در دبی
کد خبر: 4169993
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

رقابت ۱۰ متسابق در چهارمین روز از مسابقات شیخه فاطمه در دبی

چهارمین روز از فعالیت‌های هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم شیخه فاطمه در دبی، با رقابت 10 متسابق در حضور ناظران و هیئت‌داوران بین‌المللی تداوم یافت.

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج، در چهارمین روز از هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم شیخه فاطمه در دبی، 10 متسابق از کشورهای مختلف در حضور ناظران و هیئت‌داوران بین‌المللی به رقابت پرداختند.

در جلسه صبح این روز از مسابقات: یاسمین ولد دانی از الجزایر، در حفظ قرآن به روایت ورش به رقابت پرداختند، از سویی سمیه علی جمعه از تانزانیا، سندوس بنت صالح بن خمیس المحروقیه از عمان، عایشه قرقاش از بوسنی و میلیمبی مانجواو آسپاتو از جمهوری دموکراتیک کنگو در حفظ به روایت حفص به رقابت پرداختند.

از سویی در جلسه عصر رقابت‌ها​​، حجر المرابط از مراکش در حفظ به روایت ورش و رقیه موتاری مالم امدو از نیجر، عایشه حمید محمد از کامرون، ساره بلدی از گینه کوناکری و فتوماتا سوری از کشور کنگو-برازاویل و در روایت حفص به رقابت پرداختند.

در همین حال، سلیمان بن علی عبید المخمری، یکی از اعضای کمیته داوران از عمان، از سطح بالا و نزدیک شرکت‌کنندگان و مهارت آنها تمجید کرد و برای همه آرزوی موفقیت کرد.

در پایان فعالیت‌های روز چهارم این مسابقات بین‌المللی، هدایایی از سوی کمیته برگزاری اهدا شد که با قرعه‌کشی بین حاضران در مسابقه توزیع شد.

 

انتهای پیام
captcha