طلاب از ظرفیت ارتباطات بین‌المللی برای نشر معارف اسلامی استفاده کنند
کد خبر: 4171302
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
مدیر حوزه‌های علمیه سیستان‌وبلوچستان:

طلاب از ظرفیت ارتباطات بین‌المللی برای نشر معارف اسلامی استفاده کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی گفت: خداوند همه طلاب را برای اسلام انتخاب کرده است که با درس خواندن و تهذیب نفس باید به این جایگاه برسیم، باید از ظرفیت ارتباطات بین‌المللی برای نشر معارف اسلامی استفاده کنیم.

حجت الاسلام رمضانی مدیرحوزه های علمیه سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی، مدیر حوزه‌های علمیه استان سیستان‌وبلوچستان ظهر امروز، چهارم مهرماه، در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه زابل، گفت: امروز پایه اصلی و ستون اصلی جنگ ترکیبی شناخت آن است، وقتی شناخت‌ها تغییر کند بقیه کارها خیلی راحت اتفاق می‌افتد.
 
وی ادامه داد: شناخت این جنگ به من و شما طلبه‌ها برمی‌گردد، اگر بتوانیم شناخت درست فراگیریم و این شناخت درست را به جامعه تزریق کنیم و اگر ما طلبه‌ها بتوانیم وظایف‌مان را درست انجام بدهیم جامعه کمتر پذیرای توطئه‌های دشمن خواهد شد و کمتر در دام جنگ ترکیبی قرار می‌گیرد. اگر شناخت درست و دقیق از مبانی اسلام به مردم بدهیم چون مردم ما مردمی متدین و با خدا هستند، پذیرای شناخت درست از مبانی اسلام هم خواهند بود.
 
مدیر حوزه‌های علمیه استان سیستان‌وبلوچستان افزود: از چند نفر خانمی که کشف حجاب کرده و روسری از سربرداشتند یا چهار نفر عالم‌نما، که حرف‌هایی می‌زنند نباید ترسید، باید رویش‌ها را ببینید این رویش‌ها را در سطح جهان باید دید، باید ببینید در دنیا چه تعداد رویش وجود دارد، در این میان وظیفه ما این است که برگزیدگی که خدا برای ما ایجاد کرده را برای خودمان ایجاد کنیم و با درس خواندن و تهذیب نفس به این جایگاه برسیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی با بیان این مطلب که شما نباید فقط برای منطقه سیستان‌وبلوچستان درس بخوانید، گفت: وظیفه اصلی ما طلاب درس خواندن و آماده شدن برای عرصه بین‌المللی است یعنی زابل بنشینید و از نظر فکری از همین‌جا کار بین‌المللی بکنید مثل خیلی‌ها که در داخل ایران هستند اما کار بین‌المللی انجام می‌دهند باید از این ظرفیت ارتباطات بین‌المللی برای نشر معارف اسلامی استفاده کنید.‌

گفتنی است، در پایان این مراسم از تعدادی از طلاب نمونه سیستانی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha