آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی ـ سیاسی نهاجا در بوشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4173638
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی ـ سیاسی نهاجا در بوشهر برگزار شد + عکس

آئین تکریم و معارفه هماهنگ کننده عقیدتی ـ سیاسی‌های آجا مستقر در استان بوشهر و رئیس عقیدتی ـ سیاسی پایگاه هوایی شهید خلبان علیرضا یاسینی برگزار شد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیداحمد قاضی

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شامگاه ۱۵ مهرماه، در آیین تکریم و معارفه رؤسای این اداره در نهاجا بوشهر، گفت: مسئولیت‌پذیری، تعهد و امانت‌داری از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز اخلاقی و در واقع نماد دینداری است که هر مسئولی در جایگاه سازمانی خود موظف به رعایت آن است.

وی در ادامه افزود: در کنار این مسئولیت‌پذیری، رعایت اخلاق، مردم‌داری، تکریم ارباب رجوع و نیز مدارا با زیر‌دستان از مهم‌ترین مؤلفه‌های مدیریت خوب و تأثیرگذار خواهد بود.

حجت‌الاسلام قاضی تصریح کرد: در عصر حاضر و با وجود جنگ شناختی باید شبانه‌روز و بدون وقفه و خستگی‌ناپذیر تلاش کرد تا نقشه‌های دشمن نقش بر آب شود.

وی نیز تأکید کرد: مهم‌ترین عامل موفقیت در برآورده شدن انتظارات سازمان و منویات و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا هم‌افزایی و همگرایی سامانه عقیدتی ـ سیاسی با سامانه فرماندهی و حفاظت اطلاعات در یگان است.

یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات و تلاش های حجت‌الاسلام سیدکمیل تولیت تقدیر و تکریم شد و حجت‌الاسلام سیدابوذر واعظی‌نیا به‌عنوان هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی‌های آجا و رئیس جدید عقیدتی ـ سیاسی پایگاه شهید یاسینی بوشهر در سالن اجتماعات نهاجا منصوب شد.

عقیدتی - سیاسی پایگاه شهید یاسینی بوشهر عقیدتی - سیاسی پایگاه شهید یاسینی بوشهر عقیدتی - سیاسی پایگاه شهید یاسینی بوشهر عقیدتی - سیاسی پایگاه شهید یاسینی بوشهر عقیدتی - سیاسی پایگاه شهید یاسینی بوشهر

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha