آغاز داوری مرحله نیمه‌نهایی قاریان و مُرتّلان مسابقات امام علی(ع) + عکس
کد خبر: 4174062
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
در بخش آقایان انجام شد

آغاز داوری مرحله نیمه‌نهایی قاریان و مُرتّلان مسابقات امام علی(ع) + عکس

داوری آثار ارسالی به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های رشته قرائت تحقیق و ترتیل مسابقات امام علی(ع) در بخش آقایان از امروز، 17 مهرماه آغاز می‌شود.

مرحله نیمه نهایی قاریان و مُرتّلان مسابقات امام علی(ع)

به گزارش ایکنا، مرحله نیمه‌نهایی رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق قرآن هفدهمین دوره مسابقات سراسری و مردمی دارالقرآن امام علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در بخش آقایان در دو مقطع  بالای ۱۸ سال و زیر ۱۸ سال به صورت غیر حضوری از امروز، ۱۷ مهرماه آغاز شد و تا جمعه، ۲۱ مهرماه ادامه خواهد داشت.

این مرحله از مسابقات قرآن با قضاوت داوران ملی و بین‌المللی چون عباس امام‌جمعه و علی فربین در بخش تجوید، محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید و وقف و ابتدا، محمدحسین سعیدیان و نصرت‌الله حسینی در بخش صوت، مسعود نوری و علی‌اکبر ملکشاهی در بخش لحن، محسن قاسمی، احمد زرنگار در بخش وقف و ابتدا، محسن یاراحمدی در بخش لحن، علی یحیایی در حال انجام است. همچنین ناظر فنی این دوره مسعود وادی‌پور است.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی مسابقات امام علی(ع) با رقابت برگزیدگان این مرحله، اوایل آبان‌ماه برگزار می‌شود تا حائزین رتبه‌های اول تا سوم مشخص شوند. همچنین اسامی نفرات راه‌یافته به مرحله نهایی، دوشنبه، ۲۴ مهرماه در سامانه مسابقات امام علی(ع) اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha