آغاز ضبط مرحله نیمه‌نهایی رشته حفظ دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 4108787
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵

آغاز ضبط مرحله نیمه‌نهایی رشته حفظ دارالقرآن امام علی(ع)

ضبط مرحله نیمه نهایی رشته‌های حفظ شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از فردا، اول دی‌ماه آغاز می‌شود.

شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌(ع)به گزارش ایکنا، ضبط مرحله نیمه نهایی رشته حفظ 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌(ع) در دو بخش آقایان و بانوان در دو مقطع سنی پایین و بالای ۱۸ سال از فردا، اول دی‌ماه، طبق زمان انتخابی حفاظ آغاز می‌شود.

بنابر شیوه‌نامه این دوره از مسابقات امام علی(ع)، رقابت آقایان با حضور 163 نفر از 1 تا 4 دی‌ماه و رقابت بخش بانوان با حضور 173 متسابق از 7 تا 11 دی‌ماه انجام می‌شود.

در این مرحله طبق زمان انتخاب شده با حافظ ارتباط تلفنی (به منظور پیشگیری از قطع‌ صدای شرکت‌کننده و دریافت صدا با کمترین پارازیت و مشکل) و اینترنتی (تصویری و برخط) برقرار شده و حافظان به سؤالات هادی حفظ پاسخ می‌دهند.

سپس داوری تمامی آثار ضبط شده حفاظ در مرحله نیمه نهایی تا 16 دی‌ماه انجام می‌شود. در این مرحله حسن حفظ، تجوید، صوت، لحن و وقف وابتدای حفاظ داوری شده و حفاظ منتخب جهت حضور در مرحله نهایی انتخاب خواهند.

اسامی برگزیدگان نیز دهه دوم دی‌ماه از طریق سامانه مسابقات به نشانی www.dqimamali.com انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، در شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) محمد بادپا علاوه بر مسئولیت کمیته فنی در کنار مهدی قره‌شیخلو، قاری قرآن و امیرحسین جعفری، عضو ستاد اجرایی این دوره از مسابقات هستند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha