آغاز مرحله دوم ثبت‌ نام مسابقات امام علی(ع) / اعلام اسامی هیئت داوران
کد خبر: 3876417
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

آغاز مرحله دوم ثبت‌ نام مسابقات امام علی(ع) / اعلام اسامی هیئت داوران

گروه مسابقات ــ مرحله دوم ثبت‌نام سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان آغاز شد.

به گزارش ایکنا، مرحله دوم ثبت نام سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان به منظور انتخاب روز اجرای هر متسابق به دو صورت گروهی و انفرادی آغاز شد.

ثبت‌نام شرکت‌کنندگانی که تمایل داشتند به صورت گروهی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کنند از 14 بهمن‌ماه آغاز شده و ثبت‌ نام سایر شرکت‌کنندگان برای تعیین روز مسابقه از 15 بهمن‌ماه به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

اسامی هیئت داوران در بخش‌های مختلف تجوید، صوت، لحن، وقف و ابتدا و صحت حفظ متشکل از اساتید و قراء ممتاز و بین‌المللی از دیگر استان‌ها اعلام شد.

قضاوت این دوره از مسابقات را در بخش تجوید محمدرضا پورزرگری، احد اصل‌محمدی، محمدرضا ابوالقاسمی، مهدی زهدی‌علیپور، داوود تک‌فلاح، سعید قربانی، علی‌اصغر برومند، سیداحمد مقیمی و سعید زکی‌لو؛ در بخش صوت نیز علی‌اصغر شعاعی، یوسف افراش، محمدعلی دهدشتی، حسن ربیعیان، مهدی فروغی، احمد لیایی، علیرضا نداف، حمیدرضا احمدی‌وفا، حمید مجیدی‌مهر و حق شناس برعهده دارند.

همچنین در بخش لحن نیز حامد ولی‌زاده، رضا محمدپور، صالح اطهری‌فرد، عباس هاشمی، علی فربین، مجید جیریایی، نصرت‌الله حسینی، حسین رستمی، علی‌اکبر ملکشاهی و محسن یاراحمدی این دوره از مسابقات را قضاوت می‌کنند و در بخش وقف و ابتدا نیز حسین معتمدی، مختاری، سیداحمد میریان، احمد زرنگار، حسین اخوان‌اقدم، حاج‌اسماعیلی، احمد خالدی، سیدجواد سادات‌فاطمی، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای و سمیعی‌فرد، مسابقات را داوری خواهند کرد.

در بخش صحت حفظ نیز از محضر اساتیدی چون سیدصادق نصراللهی، مهدی حسنی، امیر آقایی، معتز آقایی، محمدمهدی بحرالعلوم، سیدعبدالرضا میرموسایی استفاده می‌شود. اما استادان راهنمای این دوره مهدی غلام‌نژاد، حسین طرقی، مجید خدایاری و منصور آقامحمدی خواهند بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha