اعلام برنامه‌های هفته کودک و تهران در برج میلاد
کد خبر: 4174295
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

اعلام برنامه‌های هفته کودک و تهران در برج میلاد

مجموعه برج میلاد به دلیل همزمانی هفته کودک و تهران، ویژه‌برنامه‌هایی را تدارک دیده است که شهروندان و گردشگران می‌توانند به همراه فرزندانشان از آن‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی برج میلاد، به دلیل همزمانی هفته کودک و تهران، مجموعه برج میلاد ویژه‌برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده است که شهروندان و گردشگران به همراه فرزندانشان می‌توانند از این برنامه‌ها تا پایان هفته جاری (21 مهرماه) استفاده کنند. 

بر این اساس، در هفته کودک بازدید از این مجموعه برای کودکان زیر 12 سال با ارائه کارت شناسایی کودک، تا روز جمعه رایگان است. همچنین، کودکان در روزهای 19 تا 21  مهرماه از تخفیف‌های ویژه مجموعه‌های  شهربازی، کاربازیا و سرزمین افسانه‌ها برخوردار بوده و در این ایام می‌توانند از ساعت 9 تا 21 از این تسهیلات استفاده کنند.

ویژه‌برنامه‌های شاد هنری و فرهنگی کودکان نیز در آخر هفته، 20 و 21 مهرماه در محوطه برج میلاد با حضور شخصیت‌های کارتونی برگزار می‌شود. گریم کودک، برگزاری مسابقات ویژه کودکان، اهدای جایزه، غرفه بازي‌های رایانه‌ای و نوستالوژیک، برپایی کارگاه علمی و رصد آسمان پایتخت، برپایی غرفه‌های خوراکی سالم برای کودکان و اجراي سيار گروه كودك كانون پرورش فكري كودكان و نوجوان از جمله این ویژه‌برنامه‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته است. 

همچنین همزمان با هفته تهران نمایشگاه عکس «تهران به روایت تصاویر» از گذشته تا به امروز در محوطه و سکوی دید باز برج میلاد برپاشده است که علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه تا پایان هفته بازدید داشته باشند. اختصاص تور سه روزه عکاسی برای دانشجویان این رشته و برگزاری مسابقه عکس اینستاگرامی «برج ميلاد نماد نوين پايتخت» از دیگر برنامه‌های این مجموعه در هفته تهران است.

شهروندان و علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های منتخب خود از مجموعه برج میلاد را به نشانی پیج اینستاگرام  tehranmiladtower ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha