استاندار سمنان از ۳۴۰ روستای استان بازدید کرد
کد خبر: 4174514
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
طی 2 سال

استاندار سمنان از ۳۴۰ روستای استان بازدید کرد

استاندار سمنان با بیان اینکه طی ۲ سال خدمت در این استان به بیش از ۳۴۰‌ روستا به همراه مدیران کل ستادی و اجرایی استان سفر داشته‌ایم گفت: با همت مسئولان به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز، 19 مهرماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات محله سرداران شهید در مسجد فاطمیه سمنان با بیان اینکه مردم سمنان متدین و دین‌دار هستند که خدمت به این مردم جزو وظایف ما است، گفت: دولت مردمی است و با تأکید رئیس‌جمهور ما نیز در مساجد مختلف برای برطرف کردن مشکلات مردم حضور می‌یابیم.

وی افزود: در طول ۲ سال خدمت در این استان به بیش از ۳۴۰‌ روستا به همراه مدیران کل ستادی و اجرایی استان سفر داشته‌ایم که با همت همه مسئولان به نتایج مطلوبی هم رسیده‌ایم.

هاشمی با اشاره به اینکه لازم است اراضی بدون استفاده محله سرداران شهید که سبب آزرده‌ خاطر شدن مردم این محله شده است، تعیین تکلیف شوند، اظهار کرد: ساختمان متعلق به اداره کل آموزش و پرورش استان و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان باید ساماندهی شود.

این مقام عالی استان گفت: مشکلات محله سرداران شهید در حوزه زمین چمن، سالن ورزشی و همچنین آثار تاریخی، بعد از این جلسه و مصوبات تکلیف‌شده به نتیجه مناسب برسد.

انتهای پیام
captcha